Hier ben ik — Dutch (Netherlands)

Hier ben ik

Opties
nicolet789
nicolet789 Berichten: 25 Member
Hallo allemaal, ik ben Nicolet, 43 jaar oud en wil er 20 kilo afkrijgen. Tien jaar geleden was ik ook al eens met succes afgevallen, helaas is alles er geleidelijk weer bijgekomen en toen ik zwanger werd rees het helemaal de pan uit. Nu heb ik voor het eerst in mijn leven geen gezond BMI meer, ik hoopte aanvankelijk dat de zwangerschapskilo's er 'vanzelf' afgingen maar dat gebeurde helaas niet (mijn dochter is al bijna 3). Misschien is dat ook wel een mythe. In tegenstelling tot tien jaar terug heb ik nu weinig tijd om te sporten en wil ik het vooral doen door goed op mijn eten te letten. Wat ik me wel herinner van destijds is dat online buddies mij goed hielpen en dat is ook de motivatie om me hier bij MFP aan te melden. En wat een handige app is het trouwens.

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom Nicolet en veel succes!
  • nicolet789
    nicolet789 Berichten: 25 Member
    Opties
    Oh ja, en ik zou dus graag vrienden worden met wat mensen.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Succes meisje ! ;)
  • moniqueb74
    moniqueb74 Berichten: 7 Member
    Opties
    Be my friend!
    Ik dacht ook altijd dat na mijn zwangerschap de kilo's zouden verdwijnen. Als je iedereen moest geloven ging dat vanzelf, zeker met het geven van borstvoeding. Dus niet.
    Veel succes!
  • Annanas1991
    Annanas1991 Berichten: 2 Member
    Opties
    Welkom hier, ik ben ook net nieuw. Het gaat je lukken!
  • carineantheunis
    carineantheunis Berichten: 19 Member
    Opties
    Kom erbij.Het zal je lukken.
  • AuroreVL
    AuroreVL Berichten: 50 Member
    Opties
    Welkom hier en succes! Voeg me gerust toe aan je lijstje met vrienden :-)
  • ellenclyro
    ellenclyro Berichten: 27 Member
    Opties
    Welkom en veel succes!
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    welkom Nicolet en succes en hou vol, mij is t ook gelukt om op mn streefgewicht te komen. En je mag mij op je vrienden lijst zetten.