start to run — Dutch (Netherlands)

start to run

Opties
rijmkonijn
rijmkonijn Berichten: 30 Member
Hi,
Mijn oudste dochter zou te motiveren zijn met een "start to run". Dat was van Evy Gruyaert. Nu ben ik overal gaan zoeken op internet om de mp3-versie te vinden, maar de sites die ik vind willen me allemaal een of ander programma doen downloaden die ik NIET nodig heb.
veel keren "gratis download" gelezen maar nergens de start to run kunnen downloaden. Een iphone is echt buiten ons budget dus de nieuwe app ... neen danku. Kan iemand me vertellen waar ik dat veilig kan vinden ??? ik weet eigenlijk niet meer, waar ik moet gaan zoeken en toen dacht ik "MFP" vragen ;)
dank u wel

Mieke

Reacties

  • moniqueb74
    moniqueb74 Berichten: 7 Member
    Opties
    Hallo Mieke,
    start to run was altijd gratis, maar volgens mij hebben ze daar problemen mee gekregen wat betreft rechten. Nu moet je ervoor betalen. Ik heb het gebruikt toen ik begon met lopen en dat werkt bij mij wel goed.
    Monique
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    mei 2015 aangepast
    Opties
    Ik zal je even een pb sturen.
  • Reynoldino
    Reynoldino Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik heb de mp3's nog wel ergens gedownload, **** site denk ik.
  • rijmkonijn
    rijmkonijn Berichten: 30 Member
    Opties
    Dank je wel Liesbeth ... en ook aan de anderen natuurlijk. ik heb de eerste reeks lessen. Daar ben ik en mijn 2 dochters (19 en 21) een tijd zoet mee. We zullen elkaar zien in de weekend om samen onze vorderingen te bekijken. Lijkt me super om dat met mijn dametjes te kunnen doen.
    Mieke
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Graag gedaan! :)
  • johan346
    johan346 Berichten: 23 Member
    Opties
    Ik zou vooral een app gebruiken voor je smartphone, bijv. Adidas MiCoach (gebruik ik zelf en ben er tevreden mee), of anders Runtastic. Daar kan je een plan in zetten, een die je zelf bedenkt of anders een kant en klaar plan. Het motiveert mij om door te blijven gaan doordat je goed inzichtelijk hebt wat je vooruitgang is.
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Volgens mij kan je ze via deze nog gratis downloaden.