Gewicht open gips — Dutch (Netherlands)

Gewicht open gips

Opties
Adnilleke
Adnilleke Berichten: 162 Member
Zoals jullie ergens gelezen hebben, heb ik mijn pols gebroken.
Ik heb mij deze morgen gewogen en ik zou 1.300 kg bij zijn :o . Ik heb voor mijn gips 400 gr.gerekend.
Is er iemand die weet hoeveel zo een gips eigenlijk weeg ? Kzin der een beetje onderste boven van dat ik op 14 dagen 900 gr bijgekomen ben :blush:

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Wat voor een soort gips is het? Echt wit gips, of gekleurd 'kunststof' gips? Is het een spalk of helemaal rondom je arm?
    Ik neem aan dat je alleen je onderarm in het gips hebt? Hoe lang zijn je armen? :p

    Of te wel, ik heb geen idee hoe zwaar je gips is, daar kom je alleen achter als het eraf is en je het weegt ;)
    Vergeet niet dat je arm iets gezwollen zal zijn van de breuk, dus je houd flink wat extra gewicht aan water vast.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Thankx Nepq
    Is inderdaad enkel de onderarm. En een open gips. Volgende week pas vaste gips. Kzal deze oude gips volgende week meebrengen en keer wegen :p
    En zoals je zegt, er zal ook wel wat vocht ophoping zijn :o Kben al beetje opgelucht :o;)
  • LiesbethCouperus
    LiesbethCouperus Berichten: 76 Member
    Opties
    Ik zou me er niet druk om maken. Doe maar lekker rustig aan.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Die open gipsen wegen meestal wel wat zwaarder dan de definitieve gipsen die ze je nadien omdoen. Mijn pronostiek is 500gr. voor je open gips. Spoedig herstel en ah...die grammetjes gaan er wel weer af!
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb nog 2 gipsen armen gevonden van de 2 keer dat ik een arm heb gebroken (ja ik heb ze bewaard :P).
    Oranje, kunststof gips, rondom/vaste gips. De ene weegt 123 gram en de andere 179 gram ;)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    mei 2015 aangepast
    Opties
    Hey bedankt Nepq :smiley: Als hij der donderdag af is laat ik het hier weten hoeveel hij weegt :blush:
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    10o021t.jpg
    Vorige week kon ik nie lachen, maar heb ondertussen mijn lach terug ;) De eerste 8 dagen heb ik toch wel veel pijn gehad. Maar vanaf gisteren neem ik geen pijnstillers meer : B)