Kan er mij iemand helpen...?
anjatjev1969
hallo ... vraagje ...
Als ik mijn voedselmiddel toevoeg in mijn logboek van myfitnesspal ...
worden de calorieén automatisch toegevoegd bij mijn voedingsscore van mijn Jawbone UP.
Maar omgekeerd lukt mij dat niet.
Als ik mijn voedselmiddel toevoeg op mijnen UP komen ze niet te voorschijn bij myfitnesspal !
Kan ik dat ergens in stellen dat het wel lukt?
Of is daar nietsepetietse aan te doen?
Alvast fel dankjewel !
Ik leef in hoop...
Vriendelijke groetjes!
Als ik mijn voedselmiddel toevoeg in mijn logboek van myfitnesspal ...
worden de calorieén automatisch toegevoegd bij mijn voedingsscore van mijn Jawbone UP.
Maar omgekeerd lukt mij dat niet.
Als ik mijn voedselmiddel toevoeg op mijnen UP komen ze niet te voorschijn bij myfitnesspal !
Kan ik dat ergens in stellen dat het wel lukt?
Of is daar nietsepetietse aan te doen?
Alvast fel dankjewel !
Ik leef in hoop...
Vriendelijke groetjes!
0
Reacties
-
Waarom wil je ze eigenlijk eerst toevoegen aan je up ?
Ik was al een tijdje bezig met MyFitnessPal en heb de Jawnone up leren kennen door MyFitnessPal . Dus bij MyFitnessPal had ik reeds veel voedingsmiddelen en recepten en maaltijden toegevoegd En anders moest ik terug alles invoegen bij de up.
Het is wel jammer dat de calorieën die ik verdien met activiteiten van de up maar nu en dan bij MyFitnessPal gesynchroniseerd worden Eigenlijk is het meer niet dan wel
En ik ben zo blij dat ik de app MyFitnessPal leren kennen heb, dat deze mijn favoriete app is
0 -
ja bij mij zet hij ook mijn actieve calorieën verbruik er niet op! En het scheelt veel é! Ja ik sluit mij bij u aan,ik ben ook super tevreden dat ik dit heb leren kennen. Voeding en bewegen gaat gemakkelijker nu! Zou het niet meer willen missen ze! Daarvoor schreef ik dat elke dag in agenda... al 2j lang... maar dit is handiger ze! Het moet zeker lukken!
0 -
... omdat bij jawbone UP niet alles handmatig moet inzetten ... eiwit,koolhydraten,vetten... alles komt er automatich bij... ... en bij MyFitnessPal niet.... ofwel heb ik de truk nog niet gevonden!0
-
Het is niet mogelijk om het andersom te doen voor zover ik weet. Je kan allerlei apps koppelen aan je UP om data in te laden (bij mij bijv. MFP en Runkeeper) maar andersom kan je alleen je stappen/verbruikte calorieën syncen met andere apps.
En ik snap niet helemaal wat je bedoeld met handmatig invoeren van alles? De database van MFP is een stuk groter dan dat van de UP waardoor het juist makkelijker is om de juiste producten te vinden en makkelijk toe te voegen. Als je een product zoekt dan zit alle info (eiwit, koolhydraten, vetten etc) daar toch al bij? Enkel als het product dat jij eet nog niet bestaat in de database moet je handmatig alles toevoegen.0 -
Ja idd Lisannevdl,heb het gevonden! Ben het volledig met je eens !0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes