Nieuwe IK
Macgreek
Hoi allemaal
ik ben Georgios 44 jaar en vader van een geweldige 8 jarige zoontje. Ik sport sinds mijn 15e, eerste als zwemmer en daarna Bodybuilding. 7 jaar geleden na een zwaar schouder blessure en door mijn werk(horeca ondernemer) kwam ik op 110 kg. Met veel moeite en dieet ben ik terug gegaan naar 92 kg.
Sinds kort sport ik weer 3-4 x week en ik gebruik de app van myfitnesspal. Mijn doel is 88 kg, fit uit zien en dat mijn zoontje een coole papa vind )
ik ben Georgios 44 jaar en vader van een geweldige 8 jarige zoontje. Ik sport sinds mijn 15e, eerste als zwemmer en daarna Bodybuilding. 7 jaar geleden na een zwaar schouder blessure en door mijn werk(horeca ondernemer) kwam ik op 110 kg. Met veel moeite en dieet ben ik terug gegaan naar 92 kg.
Sinds kort sport ik weer 3-4 x week en ik gebruik de app van myfitnesspal. Mijn doel is 88 kg, fit uit zien en dat mijn zoontje een coole papa vind )
0
Reacties
-
Veel succes!0
-
Welkom Georgios en veel succes!0
-
Succes!0
-
Je bent in elk geval al goed bezig ! Succes !0
-
Succes! Komt wel in orde.0
-
Succes! De goeie wil is er in ieder geval. Maar ik denk dat je zoontje je evengoed wel een coole papa vindt...0
-
Je wilt dus nog 4 kg kwijt, dat moet je toch binnen 2 maanden kunnen lukken. Succes gewenst!0
-
succes!0
-
Welkom Georgios, en veel succes. Goed bezig in ieder geval0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training