Vet verbranden
Bartiest
Hallo!
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Zoals het onderwerp al zegt wil ik wat vet verbranden (lees: ik wil m'n buikspieren weer kunnen zien!), maar het gewicht waar ik op zit is prima.
Om vet te verbranden moet ik dus een negatieve energiebalans creëren (meer calorieën verbranden dan dat je binnen krijgt), maar daardoor ga je ook afvallen.
Hoe kan ik dit het beste instellen op de app?
Wat cijfertjes over mezelf: Ik train 3x per week een uur, voornamelijk krachttraining met 10 min. cardio als opwarmertje. Ik weeg 67,5 kg en ben 1,77cm lang. Vetpercentage is 11/12% dus dat is ook niet veel, maar het buikje mag dus strakker.
Wie o wie kan mij helpen??
Bedankt alvast!
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Zoals het onderwerp al zegt wil ik wat vet verbranden (lees: ik wil m'n buikspieren weer kunnen zien!), maar het gewicht waar ik op zit is prima.
Om vet te verbranden moet ik dus een negatieve energiebalans creëren (meer calorieën verbranden dan dat je binnen krijgt), maar daardoor ga je ook afvallen.
Hoe kan ik dit het beste instellen op de app?
Wat cijfertjes over mezelf: Ik train 3x per week een uur, voornamelijk krachttraining met 10 min. cardio als opwarmertje. Ik weeg 67,5 kg en ben 1,77cm lang. Vetpercentage is 11/12% dus dat is ook niet veel, maar het buikje mag dus strakker.
Wie o wie kan mij helpen??
Bedankt alvast!
0
Reacties
-
Om vet te verbranden moet ik dus een negatieve energiebalans creëren (meer calorieën verbranden dan dat je binnen krijgt), maar daardoor ga je ook afvallen.Hoe kan ik dit het beste instellen op de app?
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes