Polar M400 — Dutch (Netherlands)

Polar M400

Opties
Hallo, Ik kocht een Polar M400, ik slaag er niet in om deze te koppelen aan MFP. De connect knop leidt tot niks.
Wie kan me helpen? Alvast mijn dank.

Reacties

  • sanneoverstraete
    sanneoverstraete Berichten: 1 Member
    Opties
    Helaas kan ik je niet helpen, heb net hetzelfde probleem. Het zou wel super handig zijn ;-)
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    @sanneoverstraete Ik had een Garmin en daar ging het perfect mee, nu jammer dat het niet lukt. En dat voor zo'n goed toestel #Polar
  • Els623
    Els623 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik hoop dat iemand dit kan oplossen. Was ook van plan om een polar m400 aan te schaffen
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik heb de Polar M400 ook net aangeschaft, maar heb er nog niets qua koppeling mee gedaan. Volgens mij zijn er meer verhalen te vinden over de koppeling/ syncen tussen de M400 en MFP dat het niet goed gaat of niet lukt. En dat terwijl op de website van Polar MFP wel wordt genoemd als tracken van voeding e.d. Dan zou je toch aannemen dat die koppeling goed zou werken. Wel een leuk ding trouwens, die M400! Vooral je energieverbruik! :smile:
  • BlueEyez1984
    BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
    Opties
    Werkt de koppeling nu wel? Ik heb een MIO Alpha Indigo met ingebouwde hartslagmeter. Deze kan ik koppelen met bijvoorbeeld Runkeeper en deze koppelt 'm dan weer met MFP. Hier worden de resultaten getoond en gekoppeld met mijn beweging van die dag. Mooie uitvinding! :) Misschien moet dat ook op deze wijze met de Polar?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Nee, de koppeling werkt niet. Je kunt betreffende app/ horloge niet selecteren als "stappenteller".
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik doe het nu via Strava, gegevens exporteren uit PolarFlow en importeren op Strava. Die kan je wel linken aan Myfitnesspal
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Klopt ja, die optie had ik ook gezien. Ik zie persoonlijk niet zoveel meerwaarde om de Polar M400 te koppelen aan MFP. Ik eet sowieso toch niets bij en de geschatte kcal die worden verbrand zijn vaak veel te riant.