Ik zal mezelf ook eens voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Ik zal mezelf ook eens voorstellen!

Opties
LisannevdL
LisannevdL Berichten: 27 Member
juni 2015 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo allemaal!

Ik gebruik MFP nu al ruim een maand en kom er nu pas achter dat het forum ook een Nederlands deel heeft.. Beetje laat dus, maar ik dacht, laat ik mezelf toch even voorstellen! :)

Ik ben 26-jarige web designer en developer. Naast mijn 9-tot-5 baan heb ik ook een eigen bedrijfje in web design waardoor ik dus behoorlijk wat uren achter de computer zit. Daarnaast speel ik graag op mijn Playstation of kijk een serie op Netflix dus erg veel beweging krijg ik normaal gezien niet.

Ik heb al vaker pogingen gedaan om af te vallen maar elke keer raakte ik gedemotiveerd en kwam ik uiteindelijk weer terug op mijn oude gewicht. Hopelijk zorgt het gebruik van MFP ervoor dat ik wel gemotiveerd kan blijven!

Naast MFP heb ik een UP24 gekocht die mijn stappen telt, zodat wat bewuster ben van mijn beweging en zo wat meer geneigd ben om even een stukje te gaan wandelen om mijn dagelijkse doel te behalen. Ook ben ik begonnen met fietsen naar mijn werk wat me tot nu toe erg goed bevalt! Hopelijk is dit nog steeds zo als ik over een maand ga verhuizen en m’n werk ineens 2x zo ver is..

Ik wens iedereen hier veel succes! Tips en vriendenverzoeken zijn altijd welkom :)

Reacties

  • Bette4567
    Bette4567 Berichten: 12 Member
    Opties
    Ook pas net begonnen, leuk! Succes
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    ICT-er hier, zit ook veel op mijn kont voor de computer! Heel veel succes en welkom.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom LisannevdL en veel succes!
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    hallo hallo ! Veel succes !
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Welkom en succes LisannevdL!