Zien welke voeding je zelf togevoegd hebt — Dutch (Netherlands)

Zien welke voeding je zelf togevoegd hebt

Opties
Commot
Commot Berichten: 168 Member
Tot kort geleden kon ik op de site vrij eenvoudig zien welke voeding ik zelf toegevoegd hebt. Bij de voeding die door andere toegevoegd is stond een * (sterretje). De voeding zonder sterretje waren door mij zelf toegevoegd (of van MFP zelf, maar dat onderscheid was altijd snel gemaakt).

Nu zijn de sterretjes verdwenen en werkt MFP enkel met groene vinkjes voor producten waar ze redelijk zeker zijn dat de informatie juist is. Probleem is dus dat al het andere geen vinkje of sterretje heeft. Er is nu geen onderscheid meer tussen producten die ik zelf toegevoegd heb en producten die andere gebruikers toegevoegd hebben. In de mobiele app (iig op Android) het zelfde verhaal :/.

8zeurzjwk26v.png

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ja, ik zag ook ineens een groen vinkje. 't Was me nog niet opgevallen dat de sterretjes weg zijn. Als je perse met je eigen voeding wilt werken, kan je misschien je initialen vooraf gebruiken? Maar ja, je moet wel eerst weer alles aanmaken.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Nu dat jij dit gepost hebt, is mij dit ook opgevallen. "Gelukkig" herken ik mijn eigen vermeldingen, maar het is wel uiterst irritant dat dit nu niet meer gespecificeerd is... Dat vinkje kijk ik nooit naar, omdat ik al mijn voeding zelf heb ingevoerd. Ik gebruik dus nooit de database van MFP zelf (uitzonderingen daargelaten).
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Aha...ik had me al afgevraagd waar die vinkjes voor stonden.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    juni 2015 aangepast
    Opties
    Een andere kleur vinkje voor voedingmiddelen die je zelf toegevoegd hebt zou mooi zijn. En/of een optie om alleen te zoeken binnen je eigen voedingsmidellen (is nu nog niet mogelijk, toch?).

    Ik gebruik net als itzhanne bijna alleen maar gegevens die ik zelf toegevoegd hebt. Veel kan ik zo van het tabje 'recent' pakken. Alleen als ik de zoek functie gebruik duurt het nu wat langer voordat ik mijn gegevens gevonden heb. Kan het gelukkig meestal nog wel herkennen doorat ik vrij specifiek ben met de portiegrootte :).

    ave1969 schreef: »
    ... kan je misschien je initialen vooraf gebruiken? Maar ja, je moet wel eerst weer alles aanmaken.
    Inderdaad, even 600+ producten aanpassen gaat um niet worden. Daarnaast vink ik meestal de optie 'Ja, andere MyFitnessPal leden mogen dit voedingsmiddel gebruiken' aan. Ik heb gemerkt dat MFP een kopie maakt als andere mensen mijn toegevoegde voedingsmiddelen gebruiken en ik later de gegevens bewerk. Dat word dan een zooitje.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Zie net dat dit weer terug gedraaid is. De ouderwetse sterretjes zijn er weer :).
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    JA! dat viel mij ook al op! Goede zaak! Nu nog dat je ook andere percentages macro's kunt ingeven en dan is het helemaal goed... :smiley: