dagelijks stappendoel 10000 — Dutch (Netherlands)

dagelijks stappendoel 10000

Opties
kan ik het dagelijks stappendoel van MFP lager zetten, dit staat op 10000 stappen en ik had dit graag aangepast. ik heb de indruk dat de verbruikte cal. ook niet bijgeteld worden aan het dagtotaal zolang ik niet boven de 10000 stappen geweest ben, maar dit doel is voor mij niet elke dag haalbaar en het werkt niet motiverend als er geen verbruikte cal. bijkomen.

Reacties

  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Ik kan je niet helpen met het verstellen van je stappendoel, maar ik wil wel even het volgende melden:

    Ik gebruik mijn UP24 om mijn stappen te tellen en de calorieën die ik daarmee verbrand worden hier weergegeven. Het is echter zo dat wanneer ik onder de 9000-10000 stappen zit het gaat om een negatief getal.

    Ik heb en kantoorbaan dus heb mijn dagelijkse activiteiten bij MFP op het laagste niveau gezet, maar zelfs dan zou ik volgens MFP veel meer verbranden dan volgens mijn UP24 als ik heel weinig stappen zet op een dag. Ik weet niet welk van de twee klopt, maar het zou dus kunnen dat de verbruikte calorieën er niet bij komen omdat 10k stappen per dag de aanbevolen hoeveelheid is. Hoe dan ook zou ik hier wel op letten, want je wil natuurlijk geen extra calorieën terug eten die je eigenlijk helemaal niet verbrand hebt ;)
  • veeke1976
    veeke1976 Berichten: 4 Member
    Opties
    hallo, bedankt voor je reactie. ik draag de garmin vivofit, daar heb ik mijn stappendoel lager kunnen zetten, maar op MFP lukt dit dus idd niet. ik ga eens proberen om mijn dagelijkse activiteiten ook op het laagste niveau te zetten en zien of dit enige verandering geeft. Ik zit tot nu toe vandaag aan 8400 stappen maar daar worden dus geen cal. voor bijgeteld.



  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Hm, vreemd! Bij mij neemt hij het stappendoel van mijn UP24 over in MFP (staat momenteel op 8000). Misschien even contact met MFP zoeken om te kijken of het misschien een bug is?
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    juni 2015 aangepast
    Opties
    Ja Lisanne, bij mij zie ik nu vandaag ook mijn stappen staan en ook soms op andere dagen niet :(
    En als je de up stappen ziet staan krijg jij daarvoor activiteit calorieën bij ? Ik bijna nooit :(

    En moet lukken, vandaag wel :O Ik heb voor de moment 11.405 stappen en ik krijg daarvoor 130 activiteit calorieën bij B)
    Maar dit gebeurd maar sporadisch dat MyFinessPal de activiteit calorieën derbij rekent. :/
  • veeke1976
    veeke1976 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik zit nu vandaag aan 12415 stappen en geen extra calorieën erbij
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    ja ik krijg ook extra verbruikte calorieën bij ze van mijnen jawbone UP. Ik heb vandaag 16.084 stappen gedaan en 995 kcal verbrand daarmee... is totaal 13 km ...
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    De calorieën die ik verbrand met mijn stappen worden elke dag netjes in MFP gezet. Echter, als ik te weinig loop (minder dan 10.000 stappen o.i.d.) zijn dit negatieve calorieën omdat ik schijnbaar minder calorieën verbrand met niks doen dan MFP denkt. Gister heb ik 11k stappen gezet en ik kreeg hier 11 extra calorieën voor. Werkt zo prima voor mij want ik ben nu extra gemotiveerd om in ieder geval mijn doel elke dag te halen en nog wat extra te doen (fietsen bijv.) om wat extra calorieën te krijgen :)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Sinds ik de Polar M400 heb, die je attendeert als je te weinig beweegt, ben ik alerter op beweging en ga ik ook eerder 's avonds een rondje om.
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    Een heel goeie aanrader die sporthorloges,zou de mijne ook niet meer willen missen!
  • louiseladybug08
    louiseladybug08 Berichten: 40 Member
    juli 2015 aangepast
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Sinds ik de Polar M400 heb, die je attendeert als je te weinig beweegt, ben ik alerter op beweging en ga ik ook eerder 's avonds een rondje om.
    Dat heb ik nou ook! Goede motivatie!