Verschillende doelen per dag — Dutch (Netherlands)

Verschillende doelen per dag

Opties
Een mogelijkheid om verschillende doelen per dag te hebben zou makkelijk zijn. Bijvoorbeeld de even dagen eten om op gewicht te blijven en de oneven dagen om aan te komen.

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    En om af te vallen elke 32ste van de maand! :p
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    wat zou je reden dan zijn om de ene dag af te vallen en de andere dag aan te komen? spieren opbouwen zonder vet aan te zetten? denk dat je lichaam niet echt iets zal merken als je het om de dag zal doen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als het idd de reden is om weinig aan te zetten in vet, maakt het eigenlijk niet zoveel uit. De energiebalans zal dan rond je onderhoud liggen (de ene dag minder, de andere meer) aan het einde van de week. Als je namelijk de ene dag op onderhoud eet en de volgende dag om aan te komen, is er enigszins een calorie-overschot. Je hebt dan in mijn ogen alleen je kcal verspreid over de week. Je hebt dan niet echt het effect van je overschot op je "aankom-dagen" en je onderhoud op je "op gewicht blijven-dagen".
  • jstudie
    jstudie Berichten: 2 Member
    Opties
    Voor mij is de reden niet om weinig vet aan te zetten maar omdat ik op mijn trainingsdagen een calorie-overschot wil hebben en op rustdagen op onderhoud wil eten. Nu pas ik dagelijks mijn doelen aan om binnen mijn doel voor die dag te blijven.