MFP friends — Dutch (Netherlands)

MFP friends

Opties
mil3nka
mil3nka Berichten: 3 Member
Hallo,

Ben 25 jaar, 168cm en weeg 63kg op het moment.
Ik sport ongeveer 4x per week (krachttraining en cardio), dus daar is verder niks mis mee.
Met mijn eet gedrag de laatste tijd wel, als ik een slechte dag heb eet ik alles op wat ik tegen kom.
Daarom wil ik met MFP het een beetje bijhouden zodat ik sneller mijn doelen bereik, wil ongeveer zo een 6 kg kwijt, maar let voornamelijk op wat ik zie in de spiegel natuurlijk zodat ik niet gedemotiveerd raak door alleen op de cijfers te letten.

Als je het leuk vind om elkaar te volgen let me know! :):)

Reacties

  • BlueEyez1984
    BlueEyez1984 Berichten: 67 Member
    Opties
    Hoi Mil3nka!

    Herkenbaar ;) Heb die dagen ook weleens, super vervelend!

    Veel succes gewenst! Zal je toevoegen...
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en veel succes. Grrr...helaas zijn die vreetbuien me ook bekend. Vorig weekend nog zo'n vreetbuien gehad en aan zee is dan dubbel gevaarlijk. Resultaat 1,5 kg. erbij. Ondertussen toch weer 1/2 eraf.
  • mil3nka
    mil3nka Berichten: 3 Member
    Opties
    Pff ja dat is echt frustrerend. Jij ook veel succes! :)
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    We hebben ongeveer dezelfde status! Ik ben 22 jaar, 168 en weeg ook 63 kilo. Vreetbuien zijn erg irritant, gelukkig heb ik die tegenwoordig niet zo vaak meer. Heel veel succes hier! Het helpt echt.
  • mammafransjes
    mammafransjes Berichten: 17 Member
    Opties
    Hoi mil3nka , veel succes gewenst ! ik ga je ook volgen , even kijken hoe ik dat moet doen , ben hier nieuw namelijk


  • mil3nka
    mil3nka Berichten: 3 Member
    Opties
    Nikkirent schreef: »
    We hebben ongeveer dezelfde status! Ik ben 22 jaar, 168 en weeg ook 63 kilo. Vreetbuien zijn erg irritant, gelukkig heb ik die tegenwoordig niet zo vaak meer. Heel veel succes hier! Het helpt echt.

    Hoi Nikki,

    Ik zie het :smiley: en je houd ook van hardlopen dus aan je profielpic te zien!
    Ik merk nu al dat het heel goed helpt alles bijhouden met MFP en zeker tegen vreetbuien dat je er meer bij stilstaat wat voor effect dit heeft. dus thanks ga jou ook volgen :smile:

  • ellenclyro
    ellenclyro Berichten: 27 Member
    Opties
    welkom! veel succes!