MFP friends
mil3nka
Hallo,
Ben 25 jaar, 168cm en weeg 63kg op het moment.
Ik sport ongeveer 4x per week (krachttraining en cardio), dus daar is verder niks mis mee.
Met mijn eet gedrag de laatste tijd wel, als ik een slechte dag heb eet ik alles op wat ik tegen kom.
Daarom wil ik met MFP het een beetje bijhouden zodat ik sneller mijn doelen bereik, wil ongeveer zo een 6 kg kwijt, maar let voornamelijk op wat ik zie in de spiegel natuurlijk zodat ik niet gedemotiveerd raak door alleen op de cijfers te letten.
Als je het leuk vind om elkaar te volgen let me know!
Ben 25 jaar, 168cm en weeg 63kg op het moment.
Ik sport ongeveer 4x per week (krachttraining en cardio), dus daar is verder niks mis mee.
Met mijn eet gedrag de laatste tijd wel, als ik een slechte dag heb eet ik alles op wat ik tegen kom.
Daarom wil ik met MFP het een beetje bijhouden zodat ik sneller mijn doelen bereik, wil ongeveer zo een 6 kg kwijt, maar let voornamelijk op wat ik zie in de spiegel natuurlijk zodat ik niet gedemotiveerd raak door alleen op de cijfers te letten.
Als je het leuk vind om elkaar te volgen let me know!
0
Reacties
-
Hoi Mil3nka!
Herkenbaar Heb die dagen ook weleens, super vervelend!
Veel succes gewenst! Zal je toevoegen...0 -
Welkom en veel succes. Grrr...helaas zijn die vreetbuien me ook bekend. Vorig weekend nog zo'n vreetbuien gehad en aan zee is dan dubbel gevaarlijk. Resultaat 1,5 kg. erbij. Ondertussen toch weer 1/2 eraf.0
-
Pff ja dat is echt frustrerend. Jij ook veel succes!0
-
We hebben ongeveer dezelfde status! Ik ben 22 jaar, 168 en weeg ook 63 kilo. Vreetbuien zijn erg irritant, gelukkig heb ik die tegenwoordig niet zo vaak meer. Heel veel succes hier! Het helpt echt.0
-
Hoi mil3nka , veel succes gewenst ! ik ga je ook volgen , even kijken hoe ik dat moet doen , ben hier nieuw namelijk
0 -
We hebben ongeveer dezelfde status! Ik ben 22 jaar, 168 en weeg ook 63 kilo. Vreetbuien zijn erg irritant, gelukkig heb ik die tegenwoordig niet zo vaak meer. Heel veel succes hier! Het helpt echt.
Hoi Nikki,
Ik zie het en je houd ook van hardlopen dus aan je profielpic te zien!
Ik merk nu al dat het heel goed helpt alles bijhouden met MFP en zeker tegen vreetbuien dat je er meer bij stilstaat wat voor effect dit heeft. dus thanks ga jou ook volgen
0 -
welkom! veel succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten