Kapot moe ! — Dutch (Netherlands)

Kapot moe !

Opties
Haha we hebben 60 km gefietst ben kapot ! maar wel een fijn gevoel ....joehoeee wat veel extra kcal . mag ik dan nog vandaag ! nu nog ff niet, heb totaal geen eetlust , wel drinken , drinken , drinken :
Utrecht , Zeist , Driebergen , Doorn , Maarn ,|Austerlitz, Zeist, De Bilt pfffff en weer thuis .
Straks mag je naar de chinees mammafransjes , zonder schuld gevoel ! :D

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Hier ook stikkapot. 4 uur lang grond afgegraven onder de brandende zon en met de kruiwagen vervoerd en dus ook lekker veel calorieën extra verdiend vandaag. Heb mezelf alvast met een ijsje getrakteerd! ;)
  • mammafransjes
    mammafransjes Berichten: 17 Member
    Opties
    dcav0304 schreef: »
    Hier ook stikkapot. 4 uur lang grond afgegraven onder de brandende zon en met de kruiwagen vervoerd en dus ook lekker veel calorieën extra verdiend vandaag. Heb mezelf alvast met een ijsje getrakteerd! ;)

    Heb je van je ijsje genoten ? lekker hé ? nou ik ook van de tjap tjoi ;)
  • Boeroeng4
    Boeroeng4 Berichten: 1 Member
    Opties
    mammafransjes schreef: »
    Haha we hebben 60 km gefietst ben kapot ! maar wel een fijn gevoel ....joehoeee wat veel extra kcal . mag ik dan nog vandaag ! nu nog ff niet, heb totaal geen eetlust , wel drinken , drinken , drinken :
    Utrecht , Zeist , Driebergen , Doorn , Maarn ,|Austerlitz, Zeist, De Bilt pfffff en weer thuis .
    Straks mag je naar de chinees mammafransjes , zonder schuld gevoel ! :D
    Knap hoor ? ik doe het je nog niet na
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Pffff... 60 kilometer! En ik loop al; te klagen bij 25... Je hebt zeker wel meer Chinees verdient dan een trap-tjoi-tje. Ik zou gewoon lekker voor de babi pangang gaan! o:)

    @dcav0304 4 uur graven... voor een kortere weg naar China/de Chinees???? ;)
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    augustus 2015 aangepast
    Opties
    Bodypump in de sportschool gedaan. viel niet mee met 1800 call per dag
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Je hebt toch niet een fiets met trapondersteuning he Mammafrans?
  • ajmsteegs
    ajmsteegs Berichten: 8 Member
    Opties
    60km? Jeetje dat is een lang ritje geweest, ik hou van fietsen, maar dan meer om hier in de buurt overal te komen waar ik moet zijn. :')
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Zo dat is aardig lang zeg. Toppie.