Een "snelle" hallo! — Dutch (Netherlands)

Een "snelle" hallo!

Opties
naamingebruik
naamingebruik Berichten: 1 Member
Hallo!

Ik ben de eeuwige jojo'er, met een zwak voor chocolade. Ik heb mezelf altijd overmatig druk gemaakt over mijn lijn, tot op het punt dat dat het hoofdpunt van mijn zorgen werd.
Ik heb ook een hele tijd een eetstoornis gehad.
Ik ben daar inmiddels flink in gestabiliseerd en laat mijn gedachten niet meer te fel afdalen naar "het uiterlijk".
Ik ben 1m62 en weeg nu 70kg. Op mijn minste woog ik 50kg en op mijn zwaarste 80kg.
Ik ben 27 jaar en op mijn 22ste begon ik veel last te krijgen van mijn gewrichten en spieren. Tot op het punt dat ik plat lag onder medicatie en het enige uitzicht was dat het er alleen maar op zou verergeren.
Ik heb nu de juiste dokter en behandeling gevonden en ik ben ondertussen 70% verbeterd!
Door zodanig slecht te zijn heb ik geleerd dat mijn voeding niet gerelateerd moet zijn met mijn uiterlijk, maar met mijn gezondheid.
Tuurlijk wil ik een lijntje, daar ben ik een vrouw voor, niet? ;)
Maar mijn gezondheid komt op de eerste plaats, het is nu daarvoor dat ik wil leren een gezond eetpatroon aan te houden en gelijdelijk aan een gezond gewicht wil behalen.
En met beweging mijn lichaam gezond te krijgen, langzaam maar zeker, want ik kan nog niet zo veel beweging aan.
Ik ben er ook van overtuigd dat mijn meer ontspannen kijk naar mezelf, me veel verder gaat brengen. Vroeger was het alles of niks. Nu is het gewoon het aanleren van een nieuwe levensstijl. Elke formule heeft zijn resultaat!

Een gezonde geest in een gezond lichaam! Daar gaan we voor!

Reacties

  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en veel succes!
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    welkom naamingebruik ! :)
  • Bette4567
    Bette4567 Berichten: 12 Member
    Opties
    Chocolade...mmmm, dat blijft een lastige he!. Succes en welkom.
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    chocolade en vrouwen e! :)
  • annekeko
    annekeko Berichten: 2 Member
    Opties
    ja herkenbaar...maar op en dag gaat het ons lukken!! Ja toch????
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    Opties
    ja zeker ! :)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    En ik ben zeker dat het julli gaat lukken dames ! Succes hoor ! :wink:
  • Flap2110
    Flap2110 Berichten: 36 Member
    Opties
    Hoi Naamingebruik,

    wel humor, de keuze van jouw naam. En humor is ook goed voor de gezondheid :-)
    Je bent zo te zien van ver gekomen, nu wel heel goed bezig hoor. Ik vond en vind het omschakelen van 'slank voor je uiterlijk' naar 'slank voor je gezondheid' nog steeds moeilijk af en toe. Heel knap dat jij daar inmiddels zo goed mee omgaat. Complimenten!
    Ik wens je heel veel succes!