Gegevens uit Fatsecret — Dutch (Netherlands)

Gegevens uit Fatsecret

Opties
Ik hou al behoorlijk lang mijn calorieën bij in Fatsecret op mijn iphone, bij deze app is het niet mogelijk om actieve calorieën in te lezen, dat is bij myfitnesspal wel mogelijk en ook het inlezen van ingenomen calorieën is mogelijk. Ik heb in de health app aangegeven, dat de gegevens van fatsecret uitgelezen mogen worden en heb ook aangegeven, dat myfitnesspal gegevens in mag lezen. Helaas zie ik in myfitnesspal de ingenomen calorieën nog steeds op 0 staan, terwijl het met de verbrande calorieën uit Runkeeper wel goed gaat. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Volgens mij heeft MyFitnessPal geen koppeling met FatSecret. Kan em ook niet vinden op http://www.myfitnesspal.nl/apps.

    Dat je op je iPhone aangeeft dat andere apps de gegevens uit mogen lezen wil niet zeggen dat ze dit ook doen. Daar moet de ontwikkelaar van de app (MyFitnessPal in did geval) wel ondersteuning voor inbouwen. Je bent wellicht beter af door je voedselinname direct in te vullen op MyFitnessPal. Dan heb je FatSecret niet meer nodig. Koppeling tussen MyFitnessPal en RunKeeper werkt over het algemeen verder wel prima.
  • jvd1968
    jvd1968 Berichten: 2 Member
    Opties
    Het zijn ook concurrenten eigenlijk, dus ook wel weer verklaarbaar. Ik denk, dat ik verder ga met myfitnesspal, werkt ook beter samen met de apple watch. Mocht iemand weten hoe ik de historie vanuit Fatsecret kan overhevelen dan hoor ik dat graag!