Macro's per maaltijd en meer tussendoortjes — Dutch (Netherlands)

Macro's per maaltijd en meer tussendoortjes

Opties
Ik zou het heel fijn vinden wanneer het mogelijk zou zijn om makkelijk de macro's per maaltijd te kunnen zien. Nu is dit alleen mogelijk voor de hele dag als ik me niet vergis. Ook zou ik het handig vinden wanneer tussen iedere maaltijd een categorie tussendoortjes komt en dus niet alleen onderaan. Wanneer mensen 5 maaltijden eten op een dag in het dan makkelijker bij te houden.

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    juli 2015 aangepast
    Opties
    Ik gebruik zelf een TamperMonkey/GreaseMonkey script waarmee dit mogelijk is.

    https://github.com/Surye/mfp-keto-userscript

    Het resultaat zijn de groene percentages:
    p1ozijptwh95.png

    Je krijgt ook wat extra statistieken onderaan je pagina:
    786dg337e7ga.png

    Voorwaarde is wel dat je de Engelstalige site moet bezoeken (myfitnesspal.com, niet myfitnesspal.nl). En het werkt dus niet op je mobiel.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    hoi kabaam ik had daar ook behoefte aan ,en heb dat gevonden op de site http://fitnessjunk.nl/fitness-sport-voeding/calorie-ratio/
  • kabaaam
    kabaaam Berichten: 2 Member
    Opties
    Bedankt voor jullie tips!
    @ commot ik maak dus vooral gebruik van myfitnesspal op mijn telefoon en het zou dus heel erg handig zijn als het hierop mogelijk is. Zoiets als je hierboven weergeeft inderdaad.
    @ janeckbear ik heb wel een idee van wat ik zou moeten eten, maar ik wil ook graag zien hoe deze verdeling per maaltijd is die ik daadwerkelijk gegeten heb. Nu zie ik alleen de verdeling van het totaal.
    Wellicht kan myfitnesspal bij de volgende versie hier een aanpassing in maken :D
  • gavdberg
    gavdberg Berichten: 1 Member
    Opties
    @kabaam:
    Je kunt bij je dagboekinstellingen zelf je maaltijdnamen aanpassen en toevoegen.

    Ik heb er 6 per dag. Dus 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoor momenten per dag.