problemen met site — Dutch (Netherlands)

problemen met site

Opties
Is het ook al bekend wanneer de site weer naar behoren werkt? Het is nu al dagen een drama om iets ingevoerd te krijgen en hij knalt hem er steeds uit met de mededeling dat het probleem bekend is.
Ook irritant is dat hij steeds terugschakelt naar Engels wanneer ik mijn computer heb herstart. Ook al staan de instellingen op Nederlands.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Heb ik ook. Ik meende dat dit aan mijn browser lag (pale moon), maar ook binnen internet explorer heb ik dit. De weergave is ook ruk geworden... de reclamebanners lijkt niet te kloppen of iets, waardoor je hele beeld naar beneden zakt. Het duurt inderdaad ook lang totdat iets laad.
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Laatste 2 a 3 dagen inderdaad ook last van, voornamelijk begin van de avond. Probeer ik het wat later weer, lukt het wel.
  • Babbelbetje
    Babbelbetje Berichten: 20 Member
    augustus 2015 aangepast
    Opties
    itzhannet, dat van die banners ik inderdaad ook al een tijd zo. Heel irritant.

    Wat betreft de traagheid, dat gaat de hele dag door. Later op de avond weet ik niet , dan ben ik meestal wel klaar meet de computer.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Serieus? Dan kan ik me gelukkig prijzen dat ik er geen last van heb. Geen vervelende banners en geen vertragingen of andere problemen.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Het is inderdaad een ramp. super traag als je iets wil invoeren. en ik kon een poos mn doelen niet veranderen
  • MarinaCollewijn
    MarinaCollewijn Berichten: 1 Member
    Opties
    nou als ik dit lees....ben vandaag voor het eerst op deze app, maar geloof ook gelijk voor de laatste x....niks werkt, krijg niks ingevoerd, alles valt idd naar beneden........niet echt een goede reclame!
  • Zipfla
    Zipfla Berichten: 2 Member
    Opties
    geen probleem hier,het enige wat ik heb is dat als ik ga lopen de weg niet heel juist is.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb geen problemen en ook geen banners. Ik gebruik meestal de app omdat dat wat sneller gaat en via de barcode scanner. Ik zal het eens navragen voor jullie.
  • M4ndy2878
    M4ndy2878 Berichten: 23 Member
    Opties
    Lastig. Maar ik heb er ook geen problemen mee. Hoop dat het snel opgeslost is.
  • 1976Hester
    1976Hester Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ben nieuw op mfp, maar heb er eerder gebruik van gemaakt.
    Mijn invoer van eten via de app wordt niet geregistreerd op de site. Mijn beweging gek genoeg wel.
    Dus de app kan ik opzich gebruiken, maar de site geeft aan dat ik nog geen eten ingevoerd heb.

    Ook krijg ik dan meldingen op mijn telefoon dat ik bv het ontbijt niet heb ingevuld, terwijl dit wel het geval is.

    Zijn er meer mensen die er last van hebben?
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    het duurt soms even een paar minuten om te laden als je op internet dingen in hebt gevoerd en dan op je app kijkt.

    Of laad hij helemaal niet?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Wat ik heb is dat als ik een maaltijd opsla op de app dat ik die niet kan terug vinden op de website. Maar als ik diezelfde maaltijd opnieuw wil opslaan, dan krijg ik de melding dat 'ie al bestaat.
  • 1976Hester
    1976Hester Berichten: 2 Member
    Opties
    @fxmhaast: Hij laadt helemaal niet. Of deels. Van gisteren staat er niets in (wel de ingevoerde hardloopactiviteit) en van vandaag staat alleen de halvarine bij het ontbijt erin. Dus 18 kcal. Terwijl ik er ondertussen volgens de app 665 heb gegeten (en dit klopt ook).
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Ik heb dat hij de beweging niet erbij zet. Hij staat in mijn activityfeed, als ik onder het tabje 'bewegen' kijk, staat er -211 kcal bij cardio en dan bij totaal staat er gewoon 0.
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    december 2015 aangepast
    Opties
    Ik heb/gebruik MFP op m'n iMac, iPad en iPhone (4s) op de eerste twee gaat dat prima qua synchronisatie maar mijn telefoon waarschuwt me 3x per dag dat ik nog niets heb ingevoerd voor ontbijt, lunch of diner... Ligt dit aan mijn foon/verbinding of is het een bekend MFP manco?
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Ben bang dat dit topic niet erg 'leeft' hier :# (kon op Google ook niks vinden) maar sinds gisteren kan ik mijn recepten niet meer openen of bewerken :/ een nieuw aanmaken lukt wel dus dat doe ik dan voorlopig maar even. Niemand anders last van en/of een oplossing voor?
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    helaas heb ik geen imac ipad of iphone dus geen ervaring mee op mijn android en via de pc gaat het prima nergens last van. maar misschien zijn er andere mensen die wel van de apple producten zijn die een oplossing weten.
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    fxmhaast schreef: »
    helaas heb ik geen imac ipad of iphone dus geen ervaring mee op mijn android en via de pc gaat het prima nergens last van. maar misschien zijn er andere mensen die wel van de apple producten zijn die een oplossing weten.

    Dank je voor je reactie! Maar jij kunt dus wel gewoon je recepten openen en bewerken? iPhone was al zo vanaf begin maar dat ik problemen heb met de recepten is sinds dit weekend :/
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    Ik voer mijn eten in door altijd alle ingrediënten in te vullen zou misschien eens slim zijn als ik zelf de recepten in ga vullen bespaard veel werk maar vond het niet echt irritant plus ik kan nu altijd beetje spelen met wat ik in een maaltijd stop.

    Maar ik kan wel gewoon de pagina open van mijn recepten&eten hier staat alles bij android in en kan er ook op klikken om te bewerken. Op de pc ( dus de website) kan ik dit terug vinden onder recepten.
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Ja dat was heel handig :p ik maak graag grote pannen soep of puree die ik dan in porties verdeel voor in de koeling of vriezer en wijzig dan normaal alleen even de gewichten van dingen of zet er iets bij en kan dan in logboek makkelijk 1 portie kiezen en had er al 3 pagina's recepten aangemaakt voor O,L & D en kan er nu ff niks mee dus zit ook niks anders op alles apart in te vullen.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Opties
    Ik werk met de app op mijn iPhone en de app op mijn iPad. Deze twee synchroniseren zeer goed met elkaar.
    Dus tot nu toe heb ik geen probleem. Ik hoop het zo te kunnen houden :-O
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Ik heb MFP gemaild en is een bekend probleem maar als ik Engels instel als taal kan ik gelukkig zo gewoon bij mijn recepten :)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Zelf gebruik ik maar weinig recepten in de app. Ik zal er eens mee spelen en kijken hoe alles werkt. Ik kom hier later op terug.
  • RiettaPotters
    RiettaPotters Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik kan als ik voedingsmiddelen opzoek (die niet in mijn veelgebruikte voedingsmiddelen staat) deze niet selecteren. Ik krijg wel een lijstje van gelijkaardige (mist een w ;-)) voedingsmiddelen maar als ik er dan een selecteer kan ik deze niet toevoegen aan mijn dagboek. En op mijn app kan ik mijn macro's in diagram niet meer openen. Scherm schiet op zwart en gaat terug naar home of de hele app stopt ermee. Iemand anders ook problemen?
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik heb de laatste week ook last van dat ik geen voedingsmiddelen kan toevoegen uit de voorgestelde lijst. Ook krijg ik "Mijn Home" niet goed geopend. Ik krijg wel alle reclame op die pagina te zien maar niet mijn teller en alle reacties en "vind ik leuk" van mijn vrienden.

    De lijst van je eigen toegevoegde voedingsmiddelen is niet op alfabethische volgorde te krijgen.