Kipfilet (zwabberarmen) — Dutch (Netherlands)

Kipfilet (zwabberarmen)

Opties
ave1969
ave1969 Berichten: 336 Member
Welke oefeningen moet ik doen om van mn kipfilet armen af te komen? En dan bedoel ik niet in de sportschool, maar oefeningen die ik gewoon thuis of op het werk tussendoor kan doen.

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Bodyweight workouts zoals Dips, push ups waarbij je je handen onder je gezicht plaatst (zogenaamde diamond push up), wall push ups, high planks
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Jeeee, dat "vakjargon" zegt me dus helemaal niks. Is het wel een beetje eenvoudig gewoon thuis of op het werk uit te voeren???
    Ik weet geloof ik alleen wat een push up is, en dat mezelf niet doen op kantoor ;)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Dips, is dus je handen op een stoel achter je, dan je lichaam laten zakken tot je armen op bijna 90 graden zitten, let hierbij erop dat je je bovenlichaam recht houd en niet krom gaat buigen (kromme rug) daarna waar naar boven. Je ben heb je hierbij gestrekt voor je.

    Maar als je je deze oefeningen niet ziet doen op kantoor, kan je geen een workout doen op kantoor, want het zijn allemaal van dit soort oefeningen.

    Misschien ff googlen op de oefeningen die ik hierboven noem. En anders google op Bodyweight Workouts tricep en bicep
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Dank je voor de tip!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Graag gedaan! Sowieso als je meer training wilt doen zonder gewichten, zoek ook eens op travelstrong, is een site van Will Owen die veel reist en dus geen of weinig tijd heeft voor training in sportschool. Hierdoor is hij op idee gekomen om een workout te maken die je overal en altijd kan doen, zelfs in een hotelkamer
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    als je thuis wilt trainen is het boek 'De krachttraining methode " van Frederic Dlavier erg goed. Staat vol met goede oeffeningen. Hoewel ik de sportschool wel aan zou bevelen , solo of groepen zoals bodypump of in insinaty omdat er dan een stok achter de deur staat :)