Even voorstellen - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Even voorstellen

Opties
13»

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Excuses, bedoelde inderdaad creatine

    @janeckbear creatine haal je dusdanig weinig uit voedsel alleen dat bijna iedere krachtsporter dit als supplement gebruikt
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    creatine haal je dusdanig weinig uit voedsel alleen dat bijna iedere krachtsporter dit als supplement gebruikt
    Ik niet hoor :wink: . Ik kan sowieso niet goed tegen creatine. Het is echter wel een bewezen supplement dat ook daadwerkelijk werkt.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Samen met BCAA volgens mij de enige twee die wetenschappelijk bewezen zijn als supplement.

    En ja, je kan het wel uit voeding halen, maar dat lukt mij op dit moment echt niet. Maar jij bent ook veel meer met je voeding bezig, die discipline heb ik (nog) niet, plus daarnaast heb ik rekening te houden met een tweede persoon in het huishouden die er (om diverse redenen die ik niet ga noemen) niet mee bezig is.
    Ik heb de hoop dat dat ooit nog wel gaat gebeuren, maar op dit moment niet
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Ja als een partner voor je kookt, of jij voor je partner, dan wordt het al een stuk lastiger
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Het koken gaat wel goed. Het is meer de snacks in de avond. Zoals gisteravond hadden nog blok kaas liggen, van het weekend omdat we visite hadden. En die werd nu opgesneden...