Hallo — Dutch (Netherlands)

Hallo

Opties
ajmsteegs
ajmsteegs Berichten: 8 Member
Hoi allemaal,

Mijn naam is Amanda, 21 jaar, en vanaf maandag start ik mijn journey voor een gezondere levensstijl. Ik maakte MFP al voor mijn vakantie aan om alvast te kijken hoe alles werkt en ik heb nu super veel zin om vanaf maandag alles goed bij te houden.

Mijn doel is om gezonder te eten en te leven en me lekker in mijn vel te voelen. Natuurlijk heb ik wel een streefgewicht, maar dit is voor mij niet het belangrijkste, als ik wat zwaarder zal blijven maar me wel fit en happy voel ben ik al erg blij. Sinds ik op het HBO zit merk ik dat ik slechter ben gaan eten en veel ben aangekomen, daarnaast wist ik ook niet wat voor sport ik echt nog wilde doen nadat ik stopte met voetballen.

Qua sport heb ik het op het moment wel goed opgepakt, ik kickboks, fitness en begin in september met een groep met hardlopen. Het eten gaat met pieken en dalen, maar vanaf maandag ga ik dus alles bijhouden wat ik eet en ben erg benieuwd of het beter/slechter zal zijn als ik verwachte.

Hopelijk vind ik in deze community mensen met dezelfde doelen/interesses als ik en wordt ik hier ook geinspireerd door andere. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.

x
Amanda

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Welkom Amanda en heel veel succes.

    Je bent iig erg actief, dus dat is goed om te zien.
    Voor afvallen is er een simpele regel, minder eten als dat je verbruikt. Regel is simpel, praktijk valt nog wel eens tegen (tenminste voor mij haha)

    Je zult al snel merken dat je bewustere keuzes gaat maken als je eenmaal een eetdagboek bij houd
  • ajmsteegs
    ajmsteegs Berichten: 8 Member
    Opties
    Dankje Gustaaf,

    Al sinds klein meisje vind ik sporten erg leuk, hier heb ik denk ik echt geluk mee. qua eten ben ik er met mijn eerdere pogingen al achter gekomen dat die regel echt kan tegenvallen.

    Ben benieuwd hoe het zal gaan :blush:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Amanda, welkom!

    Succes ook met je studie. Zet hem op.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Welkom Amanda

    Sporten valt of staat met dicipline, ik denk dat je dat met eten ook moet ontwikkelen :)