Help! — Dutch (Netherlands)

Help!

Opties
Ik heb de app gedownload. Nu heb ik ook een andere app mywelness voor het sporten die slaat al mijn gegevens op van m'n sportschool. en die heeft een extra link met oa. Myfitnesspal daar heb ik op geklikt en daar staat nu verbonden. Dus als ik gesport heb moet hij mijn verbrande calorieën door geven aan de myfitnesspal. Maar dat doe hij niet. Iemand een idee wat ik fout doe of over het hoofd zie??

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    mhm bij mij doet endomondo altijd iets later de gegevens invullen. moet wel met de app zelf online zijn geweest.
    Dus als ik mijn beweging getrackt heb en ik had geen verbinding voor ik het afsloot dan stuurd hij het ook niet door naar mfp. maar ik zou verder niet weten wat er dan mis zou kunnen zijn bij jou als je zoals je zegt alles goed hebt aan geklikt en dat het verbonden zou moeten zijn.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Dit is natuurlijk persoonlijk, maar ik zit op mn dagelijkse callorieen, en wat in de sportschool aan callorieen verbrand, daar doe ik niets mee. Dit is voor mij een extraatje, en ik vind het zo al ingewikkeld genoeg om alleen op mn voeding te letten.