Vandaag gestart met normaal doen — Dutch (Netherlands)

Vandaag gestart met normaal doen

Opties
RensHemmes
RensHemmes Berichten: 2 Member
Tja....klinkt wellicht stom maar de afgelopen jaren nogal wat achter de rug gehad en maar net doen of je iets niet door hebt met het resultaat dat je op 148 kg staat.
Al wat weken aan het zoeken geweest naar de juiste methode om dit weg te werken maar nog niet echt gevonden....ja...uiteraard...minder van alles, en deze site/app lijkt mij een goed instrument ervoor.

De app getest en het geeft een goed beeld dus we gaan hiermee nu echt beginnen.

Gisterenavond afscheid genomen van een oud leven en vandaag gestart met een nieuwe variant. Het zal moeilijk worden maar ik MOET gewoon want dit gaat niet goed zo.

Ik trek er een jaar voor uit en dan gaan we eens zien wat het resultaat is geworden. Voor het gezonde zou er 70 kg af moeten (uiteraard niet in 1 jaar). Doel is om het gewoon langzaam aan te laten zakken....dat zou al super zijn.

Nou, veel succes allemaal hier....kom af en toe eens "online" langs en mocht er iemand tips hebben.....ik hou mij absoluut aanbevolen.

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Oei, 148 kilo is niet niks.... Maar de eerste stap is al genomen: je beseft heel goed dat dit anders moet! Ik probeer mijn man ook zover te krijgen (weegt 120 kilo, zegt 'ie), en hij denkt er nu over om binnenkort te beginnen. Zijn doel is vooralsnog 25 kilo eraf.

    Misschien helpt het als je die 70 kilo loslaat en opdeelt in kleinere stukjes. Dan hik je er niet zo tegenaan.

    Welkom en heel veel succes!
  • RensHemmes
    RensHemmes Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi,
    Dankjewel, en ja je hebt echt gelijk.....Oei is het juist woord.
    Ik ga het niet overhaasten maar proberen om er een gewoonte van te maken om gezonder te leven. Ik heb mij dusdanig in zitten lezen en ben ervan overtuigd dat haastige spoed niet werkt en dat enkel een gezonder leven al een heleboel gaat doen.
    Gisteren begonnen met bijhouden en het geeft wel inzicht...dat is grappig.

    Ik ga er gewoon voor en ben overtuigd dat ik een heel eind ga komen.

    Bedankt voor je reactie.....ook dat helpt een heleboel denk ik:)
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    augustus 2015 aangepast
    Opties
    Je hebt afscheid genomen van je oude leven, dus leef je nieuwe leven en stel niet te hoge doelen, en ik denk persoonlijk ook dat t goed is om er achter te komen waarom je in de vreetbuien schoot, en wat je gaat doen (denken) om die aanvallen te weerstaan.

    En je gaat niet een eind komen......je gaat er komen PUNT.

    succes en deel je vorderingen met ons