Begin gemaakt
sandrasimba433
Hallo allemaal,
Ik ben Sandra, 49, 1.60m en 81 kilo. Mijn laatste date wees me er allerminst subtiel op dat het plaatje enigszins tegenviel. Het wordt nu dus echt tijd om mezelf een halt toe te roepen in mijn ingeslopen gewoontes!
Drie jaar geleden raakte ik geblesseerd en kwam in een negatieve spiraal. Weinig bewegen en teveel lekkere dingen eten... Jullie kennen het vast wel.
Met mijn 34 uur kantoorjob + studie heb ik het behoorlijk druk en kan ik tegen een tentamen gaan pieken met snoepbuien. Bewegen komt er ook niet echt van. Hoewel dat laatste al wat beter is geworden omdat ik een pup in huis heb gehaald.
Ik wil 20 kilo kwijt. Deze site en jullie gaan me daar vast bij helpen!
Ik ben Sandra, 49, 1.60m en 81 kilo. Mijn laatste date wees me er allerminst subtiel op dat het plaatje enigszins tegenviel. Het wordt nu dus echt tijd om mezelf een halt toe te roepen in mijn ingeslopen gewoontes!
Drie jaar geleden raakte ik geblesseerd en kwam in een negatieve spiraal. Weinig bewegen en teveel lekkere dingen eten... Jullie kennen het vast wel.
Met mijn 34 uur kantoorjob + studie heb ik het behoorlijk druk en kan ik tegen een tentamen gaan pieken met snoepbuien. Bewegen komt er ook niet echt van. Hoewel dat laatste al wat beter is geworden omdat ik een pup in huis heb gehaald.
Ik wil 20 kilo kwijt. Deze site en jullie gaan me daar vast bij helpen!
0
Reacties
-
Hahaha je de waarheid is soms hard sandra . Maar ik vind het wel positief van je dat je deze kritiek aan trekt, en niet zegt "Ik ben nu eenmaal zo"
Weet je trouwens wat je BMI is op dit moment?
Ik persoonlijk heb met mezelf een afspraak gemaakt dat ik minstens 6 dagen per week alleen gezond eet, en geen produkten met gerafineerde suiker eet (suiker in fruit tel ik daar niet bij).
En ik heb mn hele leven honden gehad, maar was toch te dik.
En succes, maar het zal je vast lukken, bij mij is er ook zonder al te veel moeite 20 kg afgegaan0 -
Hallo Sandra,
Je begint bijna op hetzelfde punt als ik, afgelopen januari. Ik ben 1,64 en woog in januari 82 kilo. Mijn eerste doelstelling was om 75 te wegen. Dit ging eigenlijk zo makkelijk dat ik besloot om voor de volgende 5 kilo te gaan. Ook die gingen, wel langzamer maar relatief eenvoudig. Nu ben ik op weg met de laatste 5 kilo: tot 65. Maar wie weet.... op naar de 60???
Eigenlijk is het vrij simpel: minder calorieën eten dan dat je nodig hebt. En daar is MFP een hele goede hulp bij vind ik.
Ik wens je heel veel succes!0 -
Ik ben 184cm en ik ben van 87 kg heel relaxt naar 69 gekomen, met een vetpersentage van 7%. Nu wil ik wat spiermassa erbij, maar dat is een stuk lastiger.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 845 Stel jezelf voor
- 323 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 395 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 64 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 463 MyFitnessPal-Fora