Deel je centimeters — Dutch (Netherlands)

Deel je centimeters

Opties
jpderidder
jpderidder Berichten: 107 Member
september 2015 aangepast in Succesverhalen
In navolging van "Deel je kilo's" de misschien wel belangrijkere, deel je centimeters.
«134

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    hIVBtzW.jpg

    Ik ben bij deze metingen helaas alleen vergeten aan te geven de dikte van de huid.
    Zoals bij mijn bovenbenen die zijn groter geworden, maar mijn huidplooi is daar dus afgenomen, dus strakker geworden.
    Was voor mij een teken dat ik goed bezig ben geweest met mijn leg day's :smile:
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    goed bezig!
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    ok nu is het dan mijn beurt, in de afgelopen 3 weken ben ik:
    • 2 cm afgevallen in mijn nek?! dat ik daar wat teveel had wist ik niet eens.
    • 13,5 cm afgevallen op mijn middel (op de navel gemeten)
    • 3 cm op mijn heupen.

    ik ben echt verbaast over het resultaat in z'n kleine periode. de werkelijke afname is nog veel groter. maar ik ben nog maar een paar weken aan het meten. ik meet iedere week de cm en maak dan ook een foto. hoe vaak maten jullie? wegen doe ik iedere dag.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    SInds 6-sept (sindsdien ben ik bij MFP):
    1. Nek van 40 naar 39
    2. Middel: van 103 naar 102 (2 weken voor dat ik bij MFP zat was dit 112. Van 112 naar 103 ging gepaard met 2kg.)
    3. Heup is gelijk gebleven op 102
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    mooie resultaten weer!

    Omdat mijn broeken veel te los ging zitten toch maar wezen winkelen, kan nu weer overal terecht ipv bij een xxl zaak. vandaag om nieuwe overhemden. eens kijken of ik daar ook voor kan slagen. tot nu toe altijd opmaat gemaakt maar dat ga ik pas weer laten doen als ik op mijn streef gewicht zit.(ik vraag dan ook korting omdat ze stukken minder stof nodig hebben :smile: )
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Mijn broeken passen juist beter. Altijd geweigerd om grotere maat broeken te kopen omdat je dan niet voelt dat je te dik bent.
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Dat was voor mij geen optie
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Ik ben in januari dit jaar begonnen met MFP, maar heb me toen niet gemeten (alleen het gewicht). In februari gemeten:
    heupen 114 cm, nu 103 cm :)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    jpderidder schreef: »
    Dat was voor mij geen optie

    Nee dat ken ik.
    Echter kwam ik recentelijk een broek tegen bij mij ouders huis, welke dus nog van mij was.
    Maat 44...WTF!
    Ik heb nu sommige maat 34 broeken die ik pas, maar ja dat buikje erboven he...

  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    34 zit ik nog niet aan hoor.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik heb geluk dat ik momenteel best smalle benen heb, ook relatief weinig vet ivm de rest van mijn lichaam.
    Mijn onderbenen zijn nu best mooi gespierd, bovenbenen komt al wel. Als ik goed aanspan zie je wel duidelijk contouren lopen namelijk.
    Maar als een broek tot aan de buik zou gaan, dan zou ik nog steeds maat 40 hebben denk ik.
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    ik was twee weken geleden al heel blij dat ik een maat 40 paste, nu zakt hij af en is de riem die ik er op kocht ook al te lang.(natuurlijk een gekocht met gleuven ipv gaatjes zodat een gaatje extra ook niet makkelijk gaat).
  • PsychoBitch85
    PsychoBitch85 Berichten: 24 Member
    Opties
    ik ben 1 september begonnen en it nu op 38 nek 114 middel en 117 heupen
    ben op nek en heupen al iets kwijt geraakt ( 2 en 1 cm)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    PsychoBitch85 schreef: »
    ik ben 1 september begonnen en it nu op 38 nek 114 middel en 117 heupen
    ben op nek en heupen al iets kwijt geraakt ( 2 en 1 cm)

    Goed bezig hoor. Je zult zien dat je straks hard verliest op die plekken
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    PsychoBitch85 schreef: »
    ik ben 1 september begonnen en it nu op 38 nek 114 middel en 117 heupen
    ben op nek en heupen al iets kwijt geraakt ( 2 en 1 cm)

    inderdaad goed bezig!
  • PsychoBitch85
    PsychoBitch85 Berichten: 24 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    Dankjewel beide :blush:
    Ik doe hard mn best. Dinsdag weer een nieuwe meting, ben zelf ook erg benieuwd.
    Wat is jullie ervaring betreft middel/buik omvang? gaat dat ook snel of een stuk minder juist?
  • PsychoBitch85
    PsychoBitch85 Berichten: 24 Member
    Opties
    ave1969 schreef: »
    Ik ben in januari dit jaar begonnen met MFP, maar heb me toen niet gemeten (alleen het gewicht). In februari gemeten:
    heupen 114 cm, nu 103 cm :)
    Jeetje wat een mega verschil :open_mouth: Hartstikke goed!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    PsychoBitch85 schreef: »
    Dankjewel beide :blush:
    Ik doe hard mn best. Dinsdag weer een nieuwe meting, ben zelf ook erg benieuwd.
    Wat is jullie ervaring betreft middel/buik omvang? gaat dat ook snel of een stuk minder juist?

    Langzaam bij mij.
    Meeste vet zit daar bij mij, maar als ik foto's van een jaar geleden bekijk zie ik wel degelijk verschil, dus dat is voor mij bevestiging dat het goede kant op gaat.

  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Ja hier ook het zelfde over al zie ik het van mijn kuiten tot mijn schouders. Maar bij mijn buik nog niet toch zitten mijn kleren daar veel ruimer, ik heb meestal maatkleding dus dat zat supper! Maar nu heb ik echt zo veel over dat ik nieuwe overhemben heb gekocht. Een keer vij v&d verdienen die ook eens wat aan mij :) ik denk dat als het zo doorgaat ik pas over een jaar nieuwe maatkleding laat maken of wanneer ik dan ook op mijn streef gewicht zit.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Gelukkig heb ik mijn buik ingehouden bij de maatneming van mijn uniform. Hopelijk past die nog als ik op mijn streefgewicht van 85kg zit. De maten van mijn uniform werd opgenomen toen ik ruim 98kg woog. Ik zit nu op bijna 92kg maar mijn buikje komt nog steeds erover heen. :(
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    morgen weer wegen en meten vind het toch wel spannend
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    ok, update tijd,
    in een week tijd 0,9 kg kwijt.
    mijn neck is nu 42cm en ik dank niet dat er nog wat afgaat.
    in een week 2cm van mijn buik af! totaal 12,5 cm kwijt!
    en 2cm van mijn heup af! totaal 7cm kwijt!

    ik sta echt versteld.

    toch mis ik wat in MFP, je stelt je doel altijd in op gewicht, mijn doel is veel meer een Vet % tussen de 10 en 14% te hebben. gewicht is daarbij ondergeschikt. het is geen groot probleem maar toch jammer.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Weer een centimeter van mijn middel.
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    mooi man!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Over 5 weken pas weer een meting, heb mijn krachttraining week moeten opschorten, aangezien ik nog te veel last van mijn rug heb, en het deze week dus bij cardio houd