Nachtdiensten — Dutch (Netherlands)

Nachtdiensten

Opties
Hoe voeren jullie de gegevens in als je op die dag (of de dag ervoor) een nachtienst hebt? Voer je dan alles in tot 00:00 uur en begin je dan met een nieuwe dag of verwerk je alles wat je doet en eet tot dat je 's morgens gaat slapen?

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Geen nachtdiensten hier, maar blijf soms in het weekeind lang op. Als ik bijvoorbeeld om 4 uur in de nacht nog eet dan log ik dat gewoon bij de dag er voor. Nieuwe dag begint voor mij nadat ik heb geslapen. Soms ga ik daardoor over mij kcal doel voor die dag, maar ik vind het gemiddelde dagelijkse kcal over een week genomen interessanter dan zo nu en dan een uitschieter.

    Uiteindelijk haalt het weinig uit, doe wat je zelf makkelijk vind.
  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik slaap 's morgens heel even (uurtje) en 's middags (na het avondeten) ga ik pas echt slapen. Dat is meestal; rond een uur of 4. Het ligt er ook een beetje aan welke nachtdienst ik heb (06:00-22:00 en binnen 10 minuten thuis of een 23:00-07:00 en dan nog een half uur rijden of langer) en of mijn vrouw er 's morgens vroeg uit moet of dat zij kan uitslapen. De ene kleer slaap ik 's morgens helemaal niet en soms een uurtje of 2.

    Wat ik tijdens een nachtdienst nuttig noteer ik dan allemaal als tussendoortjes.