Personal Trainer zoekt MFP vriendjes! — Dutch (Netherlands)

Personal Trainer zoekt MFP vriendjes!

Opties
RonRoff
RonRoff Berichten: 3 Member
Mijn naam is Ron, 33 jaar en ben in het dagelijks leven personal trainer en gewichtsconsulent.

In februari woog ik 124kg en was ik software ontwikkelaar. Ik was zo flauw van mijn manier van leven op dat moment, dat ik besloot om mijn leven te gaan aanpakken. In deze korte tijd heb ik mijn gewicht al met 21kg verlaagd en een carriereswitch gemaakt (ben nu heel ver in het opleidingstraject, maar werk sinds kort als personal trainer in omgeving Rotterdam, waaronder bij de Basic Fit in Schiedam).

Ik ben een fanatiek vechtsporter (Braziliaans Jiu Jitsu, Japans Jiu Jitsu en Wado Ryu karate). Daarnaast vind ik het heerlijk om te liften. Dit doe ik dan ook gemiddeld 3 tot 4x per week.

Zoek jij ondersteuning of misschien gewoon iemand die actief is en zo nu en dan eens reageert op je posts? Voeg me toe!

Reacties

  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Wat ik me afvraag is of je in een half jaar tijd gewichtsconsulent en personal trainer kan zijn
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    ervaringsdeskundige kan natuurlijk wel
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Dat is heel wat anders JP
  • SteveeDoesIIFYM
    SteveeDoesIIFYM Berichten: 4 Member
    Opties
    janeckbear schreef: »
    Wat ik me afvraag is of je in een half jaar tijd gewichtsconsulent en personal trainer kan zijn

    Dit :cold_sweat:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ervaringsdeskundige wil niets zeggen over de kwaliteiten van een voedingsconsulent en personal trainer. Welke opleiding heb je hiervoor gevolgd? Of welke volg je? Daarnaast vind ik een half jaar wel heel minimaal om jezelf zo te noemen. Doet mij inderdaad meer denken aan ervaringsdeskundige... alhoewel ik dit voor een half jaar ook behoorlijk kort vind... Maar goed, that's just my 2 cents.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    Bij Basic fit is blijkbaar niets onmogelijk :D
  • RonRoff
    RonRoff Berichten: 3 Member
    Opties
    @janeckbear @SteveeDoesIIFYM @itzhanne82 @jpderidder

    Terecht dat jullie je dat afvragen, ik zit nog in het opleidingstraject bij de AALO. Ik ben inmiddels bijna klaar met mijn opleiding tot personal trainer en ben bijna halverwege met de opleiding tot BGN Gewichtsconsulent.

    Echter help ik mensen al jaren om hun doelen te behalen en fitness ik zelf al sinds mijn diensttijd in 2000.
    De reden van mijn carriereswitch komt dan natuurlijk ook niet uit het niets, dit was voor mij een logische stap omdat ik dit al met veel plezier deed in de hobby sfeer.

    Overigens, het vakgebied personal trainer is een vrij beroep, ik ben nu bijna volledig opgeleid en ga zelfs verder tot medisch trainer. Ook via de AALO. Je zult verbaasd staan hoeveel mensen zichzelf personal trainer noemen maar helaas niet meer zijn dan een fitness instructeur level 1. Helaas is dit nog steeds mogelijk in Nederland.

    Ik hoop dat jullie nu wat meer begrijpen over mijn persoonlijke situatie! :)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Duidelijk verhaal!
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Yup duidelijk!