Hey Allemaal! — Dutch (Netherlands)

Hey Allemaal!

Opties
Hey Allemaal!

Ik ben nieuw hier en dacht mezelf ook eens kort voor te stellen.
Mijn doel is om 10 kg af te vallen maar ook mijn uithoudingsvermogen op peil te houden en men lichaam wat strakker te maken.
5 jaar geleden heb ik een GBP ondergaan en daarbij 45 kg afgevallen. Na intussen een prachtige dochter op de wereld te hebben gezet zit ik met 10 tot 15 kg die er terug bij zijn en ik niet af krijg. Nu mijn dochter naar school begint te gaan is het tijd om wat meer tijd voor mezelf te nemen en wat te doen aan die unhappy kiloos.
Graag lees ik jullie verhalen en voeg me gerust toe als vriend kwestie van extra motivatie.
Groetjes! Severine :p

Reacties

  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    hoi severine, en welkom. 10 tot 15 kg er af is goed te doen. ik ben nu 12,5 kwijt (maar had dan ook wat meer reserves zeg maar)

    ik wil je wel aan raden het niet te zien als een tijdelijk iets, maar het wijzigen van je levensstijl.

    Succes iig !
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Hoi severine welkom, k heb wel een vraag, wat is een GBP

    En k ben het helemaal met JP eens, je moet dit niet zien als een dieet (dan zal het je niet lukken je doel te berieiken) maar t moet een way of life worden .
  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Hoi Severine,

    Welkom en succes. 10 tot 15 kilo moet te doen zijn: het is mij ook gelukt :) Maar inderdaad: je moet je levensstijl/eetgewoontes aanpassen.
  • SeverinePugz
    SeverinePugz Berichten: 7 Member
    Opties
    Dank u wel voor het warme welkom. Een GBP is een gastric bypass. de operatie die een kleinere maag en kortere darmen inhoud... een hulpmiddel geen wondermiddel.
    Ik eet zowiezo kleinere porties dan iemand anders en ik kan vb ook geen chocolade of hoogsuikerhoudende voedingsmiddelen eten. Ik moet wel om de 2u eten om mijn glucosspiegel op peil te houden en daar gaat het soms mis. Veel brood en pasta, kaas en de boosdoener witte wijn op feesjes maar nu mee gestopt al maand of 2.
    x
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik moet wel om de 2u eten om mijn glucosspiegel op peil te houden en daar gaat het soms mis
    Want?
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    september 2015 aangepast
    Opties
    15 kg moet inderdaad te doen zijn :p
  • SeverinePugz
    SeverinePugz Berichten: 7 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Ik moet wel om de 2u eten om mijn glucosspiegel op peil te houden en daar gaat het soms mis
    Want?

    Ik heb geen diabetes wel zakt mijn glucospiegel te laag omdat ik minder suikers opneem. Het gaat meestal mis omdat ik in een soort van schrans mode ga. Beven, zweten, flauw voelen, draaierig en dan ga ik in een binge eating toestand en daar gaat het miss itzhanne.

  • SteveeDoesIIFYM
    SteveeDoesIIFYM Berichten: 4 Member
    Opties
    Succes :smiley:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik heb geen diabetes wel zakt mijn glucospiegel te laag omdat ik minder suikers opneem.
    Ah, om medische redenen dus... Dan is dat duidelijk :smile: