Kan activiteit niet verwijderen — Dutch (Netherlands)

Kan activiteit niet verwijderen

Opties
Ik gebruik als ik fiets zowel mijn Apple Watch als Runkeeper. Nu is het zo dat deze activiteiten automatisch in MyFitnessPal worden gezet. Helemaal top, maar nu komen ze er dus dubbel in te staan. Het is echter zo dat ik sommige activiteiten niet kan verwijderen op de desktop site (druk op het minnetje maar er gebeurd niks na de refresh) maar op de app is hij weg. Er is dus een verschil tussen de aantal verbrande calorieën tussen de app en de desktop site. Heeft iemand hier wel eens last van gehad?

Reacties

  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    Nou Lisanne, maak ons maar jaloers met je apple watch, :) geintje, hoe bevalt hij?
    ik heb hetzelfde gehad met mijn fitbit. truc is alles maar op een plaats registreren. Misschien heeft het daarmee te maken?
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Ik heb Runkeeper nu maar ontkoppeld van MFP. Ik denk dat de Apple Watch iets nauwkeuriger is wat betreft m'n verbrandde calorieën ivm de hartslagmeter. We zullen zien of het helpt!

    En hij bevalt goed! Ik ben iemand die erg gemotiveerd raakt van achievements enzo, dus het vullen van de ringen elke dag is voor mij wel de extra motivatie die ik nodig heb om toch te bewegen als ik een dagje geen zin heb. :P Het blijft natuurlijk een duur ding, maar ik ben er blij mee :)