Osu! Fall down seven times get up eight. (Japanse Proverb) — Dutch (Netherlands)

Osu! Fall down seven times get up eight. (Japanse Proverb)

Opties
Urukrama
Urukrama Berichten: 5 Member
september 2015 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen. Ik ben Duncan en zoals jullie kunnen zien is mijn account naam Urukrama. Dit is toevallig een online naam die ik ook gebruik in sommige andere fora of in MOMG's (mass online multiplayer games) maar dat terzijde. Ik ben nooit ontevreden geweest met me gewicht. Maar toen ik de 130kg aantikte vond ik het toch te veel.
Daarnaast ben ik best wel een actief persoon. Zo doe ik al div jaren Kyokushin karate, minstens 2x per week max 4x als het lichaam het toe laat. (Hahaha lachte hij als een boer met kies...uh spierpijn). Ben ik soms in de fitness te vinden, alhoewel ik de laatste tijd thuis train met geïmproviseerde gewichten en wat blijkt als ik thuis train, train ik vaker. Verder beweeg ik me in mijn woonplaats bijna altijd voor op de fiets en ben ik wandelvrijwilliger bij plaatselijke dierenasiel, zo haal ik vaak de 10,000 passen per dag. Het enige wat nog ontbrak is verstandig met me voeding omgaan.
Dus toen m1ssannthropy mij wees op deze App/site ben ik direct begonnen. Het resultaat tot nu toe is bijna 10 kilo eraf, erg blij mee. Daarnaast doe ik ook aan Intermittent fasting, een techniek die bodybuilders gebruiken om hun lichaam te leren eigen vet beter te verbranden. Het heeft een paar weken geduurd voor ik aan het vasten gewent was maar voor mij werkt het. En ook als het alleen mentaal werkt, dan nog werkt het voor mij. Nou dat was het wel. Osu!

Reacties