Apple Watch koppelen — Dutch (Netherlands)

Apple Watch koppelen

Opties
Hulp nodig

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Meer details nodig o:)
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    november 2015 aangepast
    Opties
    Oh ik zie dat heel mijn tekst weg is
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    ik denk dat er hulp nodig is bij het koppelen van de apple watch als ik het onderwerp zo zie. maar extra info zou dan wel handig zijn ;)
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Als je de MFP app op je iPhone hebt kan je deze via je Apple Watch app op je iPhone ook op je Apple Watch zetten. Via de MFP app op je iPhone kun naar "More > Steps" gaan en kiezen voor je Apple Watch zodat je stappen meetellen (je krijgt dan een calorie aanpassing op basis van het aantal verbrandde calorieën volgens je Apple Watch).

    Daarnaast worden alle activiteiten die je met de Workout app doet automatisch in de Health app gezet. Als je naar Health gaat en dan naar "Sources > MFP" kun je kiezen om MFP bepaalde data te laten lezen. Als je Steps en Workouts hier aan zet worden de workouts automatisch in MFP gezet.
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    Opties
    Nieuwe poging: mijn watch deed het prima met myfitnesspal app maar sinds vrijdag niet meer. Hij registreerd nu wel stappen maar niet die ik zie op mijn watch en in de gezondheidsapp. Ik heb niets veranderd. Het fietsen van vandaag is wel geregistreerd.
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    Opties
    null
    De keuze apple watch staat er niet bij?
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Hmm, als de Apple Watch daar niet bij staat moet je de MFP app even op je Apple Watch openen. Als je dit gedaan hebt zou de optie er op je iPhone bij moeten staan.
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    Opties
    null
    Dit heb ik ook al gedaan en hij werkt ook op mijn watch en toch komt hij niet in het overzicht van mfp raar toch?
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    november 2015 aangepast
    Opties
    null
    Weer m'n tekst weg ☹️

    Het kan dat je tekst steeds verdwijnt omdat je emoticons/symbolen gebruikt welke MFP niet herkent. Probeer je tekst nog een keer te plaatsen, maar dan zonder emoticons/symbolen.
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    Opties
    null
    Inmiddels gelukt met tekst zie iets onhoog klopt inderdaad met symbolen denk dat het daardoor kwam.
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Hmm, vreemd. Geen idee waarom je Watch geen optie is als je de app wel hebt. Misschien MFP support maar even een mail sturen?
  • AnneMarieK1973
    AnneMarieK1973 Berichten: 7 Member
    Opties
    LisannevdL schreef: »
    Hmm, vreemd. Geen idee waarom je Watch geen optie is als je de app wel hebt. Misschien MFP support maar even een mail sturen?
    Heb ik inderdaad gedaan en het klopt dat er problemen zijn met de Watch ze hopen dat met de volgende update je kan kiezen voor de watch.