vergeven van de reklame — Dutch (Netherlands)

vergeven van de reklame

Opties
Hoi,
ik had onlangs een android gekocht en ik heb daar MFP opgeladen. het gaat om een Huawei, al weet ik niet of dat er toe doet. Er staat in de applicatie zoveel reklame dat ik maar een half scherm meer over heb :s:# en soms niets meer zie van de applicatie (als ik mijn toestel omdraai om tekst in te voeren bvb).
Kan ik dat weg krijgen ? ik vind het vreemd want via mijn pc heb ik geen enkele reklame bij het gebruik van het programma ?
kan ik dit verhelpen ???
danke
Mieke

Reacties

  • DarkLordAzagthoth
    DarkLordAzagthoth Berichten: 96 Member
    Opties
    Ik krijg de app niet eens aan de gang op mijn S3 mini. Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik iets wil invoeren maar dan is dat wat ik heb ingevoerd weer verdwenen. En inderdaad, echt veel ruimte is er niet. Ik gebruik alleen nog maar de website (via PC, laptop en tablet). Op de tablet gebruik ik de Dolphin browser.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik gebruik de iPhone app en heb daar geen last (gehad) van reclame ooit. Tegenwoordig ben ik wel een premium gebruiker. Kan je een screenshot nemen van de hoeveelheid reclame en even je specificaties van je toestel / app / browser geven? Dan kan ik het doorsturen naar de staff.