Sportmaatje gezocht — Dutch (Netherlands)

Sportmaatje gezocht

Opties
pmmher
pmmher Berichten: 1 Member
december 2015 aangepast in Motivatie en steun
Beste sportieve clubgenoten,
Tot op heden sport ik altijd alleen maar zou het erg leuk vinden om dat samen met iemand te ondernemen of ervaringen te delen. Lid worden van een vereniging is om praktische redenen niet mogelijk. Ik woon in de omgeving van Etten-Leur/Roosendaal (West-Brabant).
Welke vrouw of man heeft er interesse.
Ik ben recreatief actief! Loop en fiets frequent in de week. Mocht je je afvragen wat mijn snelheden zijn dan kan ik je vertellen dat ik zo'n 10 tot 11 km/h gemiddeld hardloop en zo'n 20 tot 23 km/h is mijn gemiddelde fietssnelheid. Mijn loopafstanden variëren van 4 t/m 20 km en fietsafstanden van 10 t/m 60 km. Ik gebruik Runtastic-app om mijn sport prestaties bij te houden en zou ik via die weg met iemand kunnen linken.
Woon je te ver weg dan is het wellicht leuk om vrienden te worden om op afstand ervaringen uit te wisselen. En mogelijk kunnen we dan tzt eens wat afspreken.
Vanzelf komt dan zeker het bewuste eetgedrag ter sprake.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Reacties

  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Etten-Leur/Roosendaal is voor mij helaas iets te ver weg ;) Maar wel een leuk idee om iemand te zoeken om mee te sporten.
    Ik hoop dat je iemand kan vinden! :)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik gebruik geen runtastic, maar een soort gelijk iets doe ik met vrienden onderling op strava. Elkaar op bepaalde routes uitdagen met de fiets, zo hebben we hier Amerongse Berg, wat een leuke klim is, en dan kijken wie het snelst op en af kan