Sporthorloge — Dutch (Netherlands)

Sporthorloge

Opties
Ik ben opzoek naar een meter die ja dag en nacht kunt dragen. Deze meter moet je hartslag meten en moet je totale calorieverbruik van de dag kunnen weergeven. Ook moet deze toepasbaar zijn met sporten.

Welke meters gebruiken jullie en wat zijn de bevindingen ?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Jeroen, je hebt mij hier ook een PB over gestuurd. Het zou je ook sieren als je zelf even op onderzoek gaat.
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Ik heb zelf de UP24. Deze meet je stappen, je kan 'm aan zetten als je gaat sporten om je calorieverbruik te meten en 's nachts meet hij je slaap. De nieuwe UP3 heeft ook een hartslagmeter. Prima ding wat mij betreft, maar er zullen zeker andere (betere) opties zijn dus zelf onderzoek doen zoals Hanne zegt kan zeker geen kwaad!
  • cvince76
    cvince76 Berichten: 5 Member
    december 2015 aangepast
    Opties
    volgens de recensies is momenteel nog de fitbit charge HR beste prijs kwaliteit.
    Up3 monitored geen hartslag terwijl je sport, fitbit HR wel. Up3 heeft dan weer een betere app/coach. Nadeel voor mij van beiden is dat je er niet mee kan gaan zwemmen.
    Zelf wacht ik nog even tot de volgende generatie activity trackers uitkomt wss+- Q2 2016.
    Hopelijk swimmingproof en met extra sensoren zoals stress etc.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Heb je zelf al enig idee van een prijsklasse of andere criteria? Dan kan je beter geholpen worden.
  • ikhier
    ikhier Berichten: 24 Member
    Opties
    Garmin heeft ook leuke goede trackers : vivosmart HR en Vivofit bijv.
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    Prijsklasse is idd wel een dingetje.
    Persoonlijk raad ik de AppleWatch2 aan... heb daar net ook bij een andere post over activity trackers een positief verhaaltje over geschreven. Maar 't is heel persoonlijk natuurlijk wat je wil!
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Hey,
    Ik heb sinds een week de garmin fore runner 35.Prima horloge prijs-kwaliteit.Ook waterdicht om mee te zwemmen, dag en nacht,hartslagwaarden,calorieën, stappenteller en veel meer...Heel tevreden over!
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Kijk eens voor polar, ik heb zelf de m600. Flinke investering maar werkt wel super!
  • Grudgie
    Grudgie Berichten: 33 Member
    Opties
    Fitbit Alta HR heb ik zelf. Meet heel veel, je hartslag, kcal verbranding, hoe je slaapt. etc.
  • AppelSabbie
    AppelSabbie Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik gebruik de polar a300. Tijdens de training met hartslagmeter.
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    > @AppelSabbie zei:
    > Ik gebruik de polar a300. Tijdens de training met hartslagmeter.

    Is die hartslagmeter een meter op de borst? En stoort het niet tijdens het trainen?
  • Mauddie6
    Mauddie6 Berichten: 28 Member
    Opties
    Ik zoek ook een geschikt sporthorloge. raden jullie een horloge aan met hardslagmeter aan de pols of via een band op de borst? Mijn borstbeen is een beetje scheef, dus ik vraag mij af of de band dan goed mijn hartslag registreerd
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Ik vind rond de pols persoonlijk heel makkelijk maar qua nauwkeurigheid weet ik niet of rond de borst wel of niet nauwkeuriger is.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Rond de borst is nauwkeuriger dan bij de pols.
    Maar de afwijking zal hem meer in je pieken zitten, als in je reguliere hartslag.

    Ik heb zelf een band om borst en vind dat wel het fijnste, maar misschien ook omdat ik een hekel heb aan horloges, Dus het horloge zelf gaat ook direct af na sporten.
    Voordeel van zo'n horloge met meting op pols is dat je die hele dag door kan dragen, en dus ook je hartslag en verbranding naast het sporten kan bijhouden en zo een beter beeld kan krijgen van je BMR en TDEE
  • DenzoBell
    DenzoBell Berichten: 23 Member
    Opties
    Garmin vivosmart hr
  • davyvanthuyne
    davyvanthuyne Berichten: 1 Member
    Opties
    Garmin forerunner 235
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    @Davyvanthuyne ik garmin forerunner 35.Super horloge he!
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Opties
    Ik heb de polar m430. Ben er zeer tevreden over. Hij meet direct op de pols. Heb een tijd een gehad die een borstband nodig had. Hartslag lijkt gewoon hetzelfde te zijn.
    Je kunt ookverschillende trainingen instellen. Zoals hardlopen, fietsen, wandelen, indoor.

    De 430meet met de nieuwe update de hele dag door je pols. Meet ook je slaap. Dus is erg uitgebreid.