brood en droogtrainen — Dutch (Netherlands)

brood en droogtrainen

ik probeer mijn vetpercentage te verlagen, ik let op mijn koolhydraten 35% , eiwitten 40% en vet 25% , ik zit nu op kcal 1481, kan ik gewoon brood eten om droger te worden? rekening houdend met mijn macro's.

Reacties

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    december 2015 aangepast
    Dat is heel makkelijk... Ja... je kunt alles eten als je droger wilt worden, zolang je binnen je kcal & macro's blijft. Brood is geen boosdoener en nee je wordt er ook niet dik van. Ik zou je vet omhoog gooien ook, 25% is redelijk weinig. Voor spieropbouw en/ of spierbehoud hoef je niet meer dan 2gr per kilo lichaamsgewicht in te nemen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    itzhanne82 schreef: »
    Dat is heel makkelijk... Ja... je kunt alles eten als je droger wilt worden, zolang je binnen je kcal & macro's blijft. Brood is geen boosdoener en nee je wordt er ook niet dik van. Ik zou je vet omhoog gooien ook, 25% is redelijk weinig. Voor spieropbouw en/ of spierbehoud hoef je niet meer dan 2gr per kilo lichaamsgewicht in te nemen.

Couldn't agree more!

In theorie maakt het zelfs niet uit of je die 1481 kcal uit voeding van Fast Food zou halen of alleen maar fruit zou eten de hele dag.
    Zolang je een energietekort creëert zal je afvallen en dus ook vet verliezen.

• jolandaoerlemans39
    jolandaoerlemans39 Berichten: 2 Member
    dank jullie wel voor jullie reactie.