Training wordt in app niet mee meegerekend — Dutch (Netherlands)

Training wordt in app niet mee meegerekend

Opties
Sinds begin deze week merk ik, dat wanneer ik een training middels de app invoer, deze niet wordt meegenomen. Normaal komt er bij de app, op het homescreen, een melding dat je zoveel calorieën met training x hebt verbrand (naast bijvoorbeeld dat je je dagboek afsluit voor de dag). Ik kan de training wel gewoon invoeren en zie hem ook op de dag zelf in het eetdagboek staan, maar als ik dan naar het homescreen ga dan staat er niets. Als ik op de webpagina kijk, op mijn laptop, dan zie ik dat er niet eens een training is ingevoerd... Heel vreemd. Wanneer ik de training middels de webpagina op mijn laptop invoer, dan gaat het wel goed.

Heeft iemand dit ook bemerkt?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Niets van opgemerkt hanne, ik zal eens kijken of er bij mij verschillen tussen app invoeren en website invoeren opdagen. Is er wellicht een sync fout? Kan je het invoeren via de app en dan even in en uitloggen op de website?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    december 2015 aangepast
    Opties
    Laurens, beide opties heb ik al gedaan. Als ik dus op de website mijn training invoer, dan neemt hij dit mee, maar in de app niet. Zo heb ik bijvoorbeeld gisteren mijn training in de app geregistreerd, maar op de website zie ik hier niets van. Tevens wordt er op mijn homepagina van de app (en dus ook de website) geen notificatie getoond dát ik de training heb gedaan. Het frappante is wel dat ik de training op de dag zelf in de app wél zie... hij wordt alleen dus niet meegerekend, heel bizar. Ik krijg overigens geen foutmelding of wat. Heb mijn telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, uit- en weer aangelogd in de app en website...

    Net een test gedaan qua syncen... Ik heb de training in de app verwijderd, op de website ingevoerd en dag voltooid... ik start de app op en daar verschijnt na de sync de training netjes in beeld... Echter gebeurd dit dus niet visa versa...

    Net nog even de cache geleegd van zowel de app als laptop, helaas ook geen resultaat... :disappointed:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Zoals je ziet staat er dus in mijn app een training van 198 kcal, maar dat er op de website niets staat maar óók niets op mijn homepagina van de app. Dit was voorheen bijvoorbeeld wel zo en dat was voor mij ook een indicatie dat de training wordt meegenomen.
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Opties
    Dit probleem heb ik eerder ook gehad. Ik heb uiteindelijk de app van m'n telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd, daarna was het probleem opgelost. Misschien eens proberen?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja, ik ben dan alleen bang dat ik allerhande instellingen kwijt ben... :sweat:
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Lisanne; heb toch even jouw optie geprobeerd en het is inderdaad opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Net getest en het werkt weer... Wat mij betreft mag 'ie op slot.
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Ik heb het anders, ik zie mijn verbruikte kcal niet meer bij het totaal. Op mijn dashboard (bij de app en website) staat dat ik het verbrand heb, maar bij mijn totaal staat gewoon '0' bij exercise. Ik denk niet dat de app opnieuw installeren werkt (heb ik trouwens 4 dagen geleden al gedaan) omdat het ook op de site zo is.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed te horen dat het opgelost is hanne.
    Ik laat het topic even open ivm Nikkirent haar probleem. Kan je even screenshots nemen?
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    LaurensE1 schreef: »
    Goed te horen dat het opgelost is hanne.
    Ik laat het topic even open ivm Nikkirent haar probleem. Kan je even screenshots nemen?

    Ik heb het ook opgelost! Het vinkje bij 'negatieve calorieën toestaan' vanuit andere apps moest ik schijnbaar uitzetten, terwijl hij eigenlijk aangevinkt moest zijn. Beetje raar, maar hij doet het zo dus ik klaag niet.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed om te horen. :)