Veel meer informatievelden nodig in voedingsdatabase — Dutch (Netherlands)

Veel meer informatievelden nodig in voedingsdatabase

Opties
Ha, ik zou graag meer informatie toevoegen over producten in de voedingsdatabase. Gaat dan met name om gedetailleerde input voor voedingsupplementen zoals vitamine pillen. Is dit mogelijk?

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Nee, is in MyFitnessPal niet mogelijk. CRON-O-Meter gaat hier wel dieper op in. Heb het zelf nooit gebruikt, lijkt me vooral op de Amerikaanse markt gericht.

    Persoonlijk zie ik het nut niet zo om dit soort dingen gedetailleerd bij te houden. Met name omdat het nooit nauwkeurig is. Het is met MyFitnessPal al bijna niet de doen om zout en vezels bij te houden, omdat lang niet iedere verpakking deze vermeld. De vitaminen die je in je reguliere voeding binnen krijgt staat al bijna helemaal niet op verpakkingen vermeld.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dit is iets te gedetailleerd voor de gemiddelde gebruiker van MyFitnessPal en ik verwacht ook niet snel een omschakeling dat dit wel toegevoegd gaat worden. Het enige wat ik me kan bedenken is dat er extra velden voor Premium gebruikers komen waar dit wel zelf mogelijk is bij te houden. Dit kan ik wellicht voorstellen aan de staff.