nieuw hier!! — Dutch (Netherlands)

nieuw hier!!

Hoi,

Ik wil graag 10 kg afvallen. Mijn probleem is dat ik vaak 's ochtends of 's nachts opsta, en me dan te buiten ga aan de hagelslag, vlokken, pasta e.d. Mondjeswerk zeg maar, pak aan de mond en snoepen maar!!! Geen idee hoeveel grammen dit zijn.

Ik wil hier natuurlijk van af, vul nu maar steeds 50 gram van elk in. Pff nou dat motiveert wel om het niet meer te doen zeg, zit dan dus gelijk aan mijn tax van die dag, of eroverheen!! Terwijl ik voor mijn gevoel nog niet eens ontbeten heb dan!!!!

Ik weeg nu 56 maar heb altijd 48 kilo gewogen, ben 1.62 meter lang.
Hoe bevalt jullie de app? En deze site? WErkt het voor jullie?

Groet,

Suus

Reacties

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Ik gebruik de app enkel voor het bijhouden en tracken van kcal en macro's en ja dat werkt, omdat ik dan exact weet wat ik binnen krijg. Voor afvallen of aankomen is dit inzicht eigenlijk cruciaal.
  • frederiksmoor
    frederiksmoor Berichten: 9 Member
    Hoi Suus,

Dat is inderdaad vervelend. Ik ben zelf gewichtsconsulent en adviseer mijn klanten altijd om de app te gebruiken. Ze krijgen van mij namelijk wekelijks een menu. Er kan altijd iets gebeuren, waardoor het menu niet haalbaar is. Ze kunnen dan in de app invullen wat ze dan wel eten. Zo kunnen ze altijd zien hoeveel ze gegeten hebben en of dat binnen de persoonlijke energiebehoefte past.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Puur uit interesse, wat houdt zo'n wekelijks menu in? Is dat body support?