MFP verhoogt alles x10
mrs_hekate
SInds maandag ben ik mijn voedingsdagboek aan het bij houden. (weer eens) Maar alles wat ik via de computer invoer wordt door MFP met 10 verhoogd. Dus 1 snee brood wordt 10 sneeen brood. En dat kan ik dan weer handmatig veranderen, maar lastig is het wel. Nog meer mensen last van?
0
Reacties
-
Ja klopt, bij mij gebeurt hetzelfde.0
-
Ik heb daar alleen last van als ik decimalen invoer. De ene keer moet je een "." invullen en op een andere pagina een ",".0
-
Ja, je moet gewoon de punt eruit halen en vervangen door een komma. Die doet nogal lastig.0
-
Ik zet gewoon bijv 2 boterhammen in de lijst en dat worden er 20. Opeens allemaal rode cijfers0
-
Ik heb het zelfde als ik 1 broodje invul worden het er ook 10.0
-
proest0
-
Ik zal hier even achteraan gaan.0
-
fijn laurens, ik ben nu maar weer gestopt met invoeren namelijk0
-
Dit is nog steeds, systeem plaats alles x100
-
yep, nog steeds niet gefixt. Nog niet geprobeerd met een komma i.p.v. een punt though..0
-
heb beide geprobeerd de ene keer doet hij het wel de andere keer niet0
-
ik had vandaag ook, ik werd ook bleek toen mijn verbruik al op was en was nog maar net begonnen :-) toen had door waarom0
-
heb hetzelfde probleem, zwaar irritant
en idd, de ene x wel goed en de andere x x tig....0 -
Hier hetzelfde probleem. Knap vervelend.0
-
Excuses, het heeft nogal lang geduurd voordat ik hier op gereageerd heb.
Een tussenoplossing is niet met punten of comma's te werken omdat de site wisselt tussen Nederlands en Engels en hierbij punten en comma's in deze talen anders gebruikt worden.
De echte oplossing laat tot zich wachten. Ze zijn hier al een tijdje op de hoogte van en proberen het te verhelpen.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora