gesneden appel bewaren - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

gesneden appel bewaren

Opties
2»

Reacties

  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    ave1969 schreef: »
    Misschien helpt het als je haar telkens maar bezig houdt? Ik merk bij mezelf dat als ik op de bank zit te computeren of lezen.

    Mijn dochter gaat buiten schooltijden, 2x voetbaltraining, 1x keeperstraining, 1x turnen en 1x een uur boogschieten en dan nog een voetbalwedstrijd. Het is niet dat ze stil zit. Daarnaast is ze echt een buitenkind. Waar ik mijn zoon niet naar buiten krijg, is mijn dochter van het buitenspelen, hutten maken en onder de hondepoep thuis komen.


    navredsap schreef: »
    . Als ik appel op mijn brood had gekregen als kind had ik daarnaast zeker alles wat ik maar te pakken kon krijgen opgegeten...

    die appel is haar eigen idee. Ze mocht 1,5 fruit per dag. En dacht het 1 en ander zo te combineren.

  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Zo te lezen is ze erg actief en dan moet ze toch ook behoorlijk eten anders begrijp ik wel dat ze alles wat ze te pakken krijgt nog op eet. Geen idee wat 'normaal' is voor kinderen van die leeftijd om te eten hoor maar misschien moeten juist haar 3 maaltijden wat groter zodat de zin in de vaak calorierijke extraatjes verdwijnt? Anders anderen waar ze komt goed instrueren en met boodschappen doen haar bij je houden en anders niet meenemen. Wat mag ze van de diëtist eten op een dag?

    Een te zware dochter van te zware vrienden van me gaat naar: http://lekkerpuh.net/nl/menu1/home/
    Misschien heb je daar wat aan?