Zoeken naar eten in LOGBOEK — Dutch (Netherlands)

Zoeken naar eten in LOGBOEK

Opties
vdheidenet1
vdheidenet1 Berichten: 2 Member
Hoi,

Is het mogelijk om te zoeken naar een bepaald soort voedsel in het persoonlijke logboek? Ik wil bijvoorbeeld weten hoeveel wijn/bier ik drink. Om sluipende verslaving voor te blijven vind ik het zelf prettig om dit bij te houden. Nu moet ik dat doen in een aparte app (leaf), maar het liefst doe ik dit in MFP.

Alvast bedankt voor het antwoord,
Marco
user: vdheidenet1

Reacties

  • jmdebruijn
    jmdebruijn Berichten: 2 Member
    Opties
    Naar welk soort voedsel ben je op zoek?
    Groet, Johan
  • vdheidenet1
    vdheidenet1 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik zou bijvoorbeeld wel een overzichtje willen hebben waarin staat:
    - 2016-03-01: rode wijn 1x = ... gr alcohol
    - 2016-02-29: port 2x = ... gr alcohol
    - 2016-02-26: bier 2x = ... gr alcolhol

    Nu weet ik dat MFP (nog steeds) geen alcohol kan bijhouden, maar een overzicht waarin staat hoeveel rode wijn ik wanneer gedronken heb lijkt mij erg handig.

    Groeten,
    Marco
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Marco,

    Ik heb helaas niet direct een oplossing, maar wel een soort van...

    Je kunt op de site naar je logboeken makkelijk terugkijken over een door jouw ingestelde periode. Bijvoorbeeld een week, een maand, of al heel je leven. Dit kan door op de site naar je Logboek te gaan en te klikken op "Volledig Rapport Bekijken (Afdrukbaar)". Dan kom je hier: http://www.myfitnesspal.nl/reports/printable_diary

    Dan kun je via Excel of iets anders zoeken naar alle soorten alcohol die je hebt geconsumeerd. Bijvoorbeeld Filter op alle keren dat je rode wijn hebt gedronken en kopieer deze naar een nieuwe spreadsheet, doe dit dan voor alle soorten die je hebt. Of je kunt handmatig dit langslopen, maar dat lijkt me een hele klus.

    Succes ermee.