Furyosah is de naam!
Furyosah
Sinds een tijd probeer ik af te vallen, die tijd bleek inmiddels 10maanden te zijn. En het resultaat is -5,6kg....In 10 maanden tijd niet echt om naar huis over te schrijven! DUS...Misschien dat het zal helpen als ik 'actief' met andere die met 'het zelfde' bezig zijn zou kunnen communiceren.
Mijn doel is om uiteindelijk 16,7 kg af te vallen, wat inhoudt dat mijn streef gewicht 57kg is. Dat betekend dat ik nu nog 11,1kg te gaan heb.
Wie wil er ook rond de 11kg afvallen?
Mijn doel is om uiteindelijk 16,7 kg af te vallen, wat inhoudt dat mijn streef gewicht 57kg is. Dat betekend dat ik nu nog 11,1kg te gaan heb.
Wie wil er ook rond de 11kg afvallen?
0
Reacties
-
...ik wil ook afvallen! met mijn 190 cm, goed zou je zeggen, maar toen 111 kg!
Ik sta op 108,2 kg, 98 kg nog te gaan. toi toi toi dan maar.... welkom!0 -
Welkom bij MPF! Leuk om te horen dat je naar gelijkgestemde zoekt. Ik hoef niks meer af te vallen, maar herken wel heel goed waar je het over hebt. 25 kilo in meer dan drie jaar lijkt ook niet echt een super succes. Wat ik geleerd heb is dat je wel degelijk ontzettend trots mag zijn Tijd gaat toch verder en als je over 10 maanden weer 'maar' vijf kilo kwijt bent, is dat toch alweer 10 kilo minder dan daarvoor
Vier je successen dus, hoe klein ze ook lijken voor je gevoel0 -
Welkom!
En daarnaast, 5,6 kg in 10 maanden is nog steeds afvallen. Is nog steeds 0,56 kg per maand gemiddeld. En zijn altijd momenten dat je aankomt en weer afvalt. Zo schommel ik al vanaf begin dit jaar tussen de 90 en 88 kg, met paar uitschieters (bloated belly) naar 93 kg.
Zet jezelf geen tijdframe voor het afvallen, geloof me, dat werkt averechts omdat je gefrustreerd zal raken als je het niet haalt
Denk liever, ik wil 5 kg afvallen, en wees blij als je dat doel gehaald hebt, stel dan voor jezelf weer het doel van 5 kg in enzovoort.
Die kilo's zijn er ook in de loop van de jaren bij gekomen, verwacht niet dat je ze er in "korte" tijd af krijgt0 -
Bedankt voor de tips!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 857 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes