Weer even de vinger aan de pols. — Dutch (Netherlands)

Weer even de vinger aan de pols.

Opties
ireentje67
ireentje67 Berichten: 15 Member
Hallo ik ben Ireentje. 49 jaar, getrouwd en 4 kinderen ( waarvan drie inmiddels uit huis zijn) . Een jaar of drie geleden ben ik begonnen met afvallen. Ik was toen inmiddels boven de 90kg en dat was voor mij wel de limit. Rustigaan afgevallen met minder eten en snoepen en meer gaan sporten (vooral hardlopen) .
Ik ben afgevallen tot 73 kg. Nu zitten er weer een paar kilo bij. (75,5) en die wil ik er graag weer vanaf. Mijn streefgewicht is 72 kg. Ik ben eerder bezig geweest met mfp en het werkt voor mij goed om bij te houden wat ik binnenkrijg en hoeveel ik verbrand. In eerste instantie begon ik met een vriend. Wedstrijdje wie er het eerst 10 kilo af had. Dat heb ik gewonnen. Hij zit inmiddels zelfs alweer boven zijn startgewicht.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Ireentje, welkom hiero. Goed dat je al langer gebruikt maakt van MFP. Wellicht die vriend van je ook weer porren om hem zo ver te krijgen als je samen beter vind werken? Succes!
  • ireentje67
    ireentje67 Berichten: 15 Member
    Opties
    Ja we deden ook smen mfp. Ik heb hem gister gevraagd het nog een keer te proberen. Maar ik ben bang dat hij het definitief heeft opgegeven.