wie helpt me te motiveren? — Dutch (Netherlands)

wie helpt me te motiveren?

Opties
iv1973
iv1973 Berichten: 6 Member
Hoi, ik ben sinds gisteren hier lid en wil graag vrienden maken, die me willen steunen. Ik zou heel veel moeten vermageren maar het lukt me niet zo goed.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    mei 2016 aangepast
    Opties
    Hoi Ingrid, ik zag je voorstelbericht ook al voorbij komen. Afvallen is in feite niet moeilijk. Het vergt echter wel wat discipline. In feite zal minder eten en meer bewegen je een heel eind brengen. Ik had gelezen dat je behoorlijk obese bent en zal je voor nu nog niet vermoeien met het bepalen van je nulmeting. Ga eerst minder eten en meer bewegen en kijk hoe dat je vergaat.
  • iv1973
    iv1973 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik ga idd minder eten, en via mfp ga ik 1600kcal eten. Alé ik ga dat proberen hé. Normaal moet dit te doen zijn denk ik
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Waar heb je die 1600kcal op gebaseerd als ik vragen mag?
  • iv1973
    iv1973 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik heb dit zomaar bedacht, als ik ingeef wat ik eet kom ik ongeveer uit op 1600kcal. Ik heb weight watchers ook al eens gedaan en als ik dat dan ingeef kom ik uit op 1900kcal. Daar viel ik de eerste week wel mee af maar daarna niet meer zo(lag ook wel wat aan mij want ik snoepte erbij). Dus dan denk ik nu van 1600kcal en als ik dan toch eens zondig dan kan dat niet zo kwaad. Of heb ik het mis?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dus dan denk ik nu van 1600kcal en als ik dan toch eens zondig dan kan dat niet zo kwaad. Of heb ik het mis?
    Ligt eraan... reken je BMR & TDEE eerst eens uit (gebruik even de zoekfunctie) zodat je begin hebt. Als jij gaat zondigen dan kan het zijn dat je het tekort van die week teniet hebt gedaan en je je wellicht verbaast dat je niet afvalt. Je dient alles juist te registreren, want als je niet afvalt dan ligt bijna altijd aan je voeding.
  • iv1973
    iv1973 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik heb het eens berekent. Mijn bar is 2184 en mijn tdee is 2621. Bedoel je dan dat ik echt 2000 kcal moet gaan eten om af te vallen?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Als je BMR & TDEE die getallen globaal aangeven dan zou je max 500 onder je TDEE moeten gaan zitten. Dat zou zelfs betekenen dat je meer dan 2000 moet eten. Dit soort getallen zijn op zich niet eens zo gek, als je flink obese bent.
  • iv1973
    iv1973 Berichten: 6 Member
    Opties
    Amai, dan heb ik schrik dat ik gewoon niet afval. Maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben want als ik ww zou volgen moet ik ook veel meer eten dan dat ik nu gewoon ben.