Synch fitbit werkt niet meer
BenvanStraaten
Hoi allemaal,
Sinds gisteren synch mijn fitbit charge hr niet meer met mfp. Een paar week terug had ik het ook een paar uur maar nu dus al bijna 2 dagen. Een activiteit toegevoegd om te forceren, opnieuw installeren en pc en tablet opstarten werkt niet. Zowel via pc en android tab dus niks. Fitbit ziet wel dat ik die activiteit heb staan maar op mfp gebeurd niks.
Iemand hier nog meer last van of een oplossing?
Sinds gisteren synch mijn fitbit charge hr niet meer met mfp. Een paar week terug had ik het ook een paar uur maar nu dus al bijna 2 dagen. Een activiteit toegevoegd om te forceren, opnieuw installeren en pc en tablet opstarten werkt niet. Zowel via pc en android tab dus niks. Fitbit ziet wel dat ik die activiteit heb staan maar op mfp gebeurd niks.
Iemand hier nog meer last van of een oplossing?
0
Reacties
-
Opnieuw toevoegen aan MyFitnessPal? Heb je de laatste versie van de app?0
-
Eerste reeds 3x gedaan en we net gecontroleerd en is ok0
-
We=tweede0
-
Heb het nagevraagd. Helaas nog geen bericht terug.0
-
Bij mij doet de fibit ook niet meer synchroniseren met mfp. Ik heb de fitbit al 2 keer opnieuw gekoppeld aan mfp, maar helaas. In de fitbitapp doet de fitbit het wel prima... Iemand al een oplossing?0
-
Ik krijg steeds een pop-up in mfp: gegevens met server synchroniseren mislukt, gegevens plaatselijk opgeslagen, probeer het later nog eens...0
-
Vandaag gestart met MyFitnessPal, maar de sync werkt ook bij mij niet, alle tips al geprobeerd. Andersom werkt het wel.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora