vriendjes gezocht — Dutch (Netherlands)

vriendjes gezocht

Opties
Ook in ben op zoek naar mensen die mij willen toevoegen.
Ter inspiratie en steun omdat ik nu sinds 4 april bezig ben en de laatste 2 weken eigenlijk steeds meer ga eten en dus langzaam weer aankom.
Ik ben opzoek naar mensen die net als ik gewoon gezonde keuzes maken en niet aan de shakes ofzo zijn.Wie voegt me toe

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi!

    Voeg mij maar toe hoor en succes.
  • Yuxel1978
    Yuxel1978 Berichten: 66 Member
    Opties
    Dag mama :smiley: Je kan me ook toevoegen.
  • jongeriusmike2656
    jongeriusmike2656 Berichten: 11 Member
    Opties
    Hier papavantwee, hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?
  • molen743
    molen743 Berichten: 7 Member
    Opties
    Voeg mij ook maar toe, hier papa van twee die er 15 kg af probeert te krijgen
  • rieke3520
    rieke3520 Berichten: 5 Member
    Opties
    Goede middag,
    omdat ik hier toch wel een tijdje ga vertoeven, zoek ik mensen voor inspiratie, moed en steun, te geven en te krijgen. Ik wil minstens 30 kg afvallen, met gezond eten, met bewegen en met shakes. Het is echt nodig, ik heb me de laatste jaren laten gaan. De kop is eraf, de eerste kilo's zijn al verdwenen maar er moeten er dus nog wel wat volgen.wie?
  • bettymulder
    bettymulder Berichten: 10 Member
    Opties
    Ik ben ook net begonnen. Iedereen mag me toevoegen want ook ik kan wel wat steun gebruiken. Ik begrijp ook niets van die berekeningen.
  • aimeiliii
    aimeiliii Berichten: 24 Member
    Opties
    bettymulder schreef: »
    Ik ben ook net begonnen. Iedereen mag me toevoegen want ook ik kan wel wat steun gebruiken. Ik begrijp ook niets van die berekeningen.

    Hoi Betty, ik help je graag! Ik voeg je even toe :-)
  • aimeiliii
    aimeiliii Berichten: 24 Member
    Opties
    rieke3520 schreef: »
    Goede middag,
    omdat ik hier toch wel een tijdje ga vertoeven, zoek ik mensen voor inspiratie, moed en steun, te geven en te krijgen. Ik wil minstens 30 kg afvallen, met gezond eten, met bewegen en met shakes. Het is echt nodig, ik heb me de laatste jaren laten gaan. De kop is eraf, de eerste kilo's zijn al verdwenen maar er moeten er dus nog wel wat volgen.wie?

    Herkenbaar verhaal. Ik ben bezig 20 kilo af te vallen met bewegen en beter eten. En nu ook even wat eiwitshakes, maar dat is meer omdat ik mijn verstandskiezen heb laten trekken deze week, en ik anders niets naar binnen krijg ;-) Ik voeg je even toe!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Rienke, welkom!
  • ravenzwart
    ravenzwart Berichten: 19 Member
    Opties
    Goedenavond,
    Ben niet nieuw, al jaren terugkerend omdat het gewicht er af houden en dus door blijven gaan lastig blijkt. Vanaf maandag begin ik weer met bijhouden van wat ik eet en hoeveel ik beweeg.
    Heb even shakes geprobeerd, maar het restant van de week weg gegooid, wil het gewoon met gezonde(re) voeding doen.
    Voel je vrij om me toe te voegen, ook al ben ik dus niet echt nieuw of het grote succesverhaal.
  • evanthek
    evanthek Berichten: 13 Member
    Opties
    Iedereen mag mij ook toevoegen, ik ben ongeveer een kilo of 50 te zwaar maar wil in eerste instantie er 33 afvallen. Ben nu in 4 weken ruim 6 kilo kwijt en heb nog volop zin om door te gaan.

    Ik doe het met name door minder en gezonder te eten, geen shakes, geen bijzonder dieet waarin ik bijvoorbeeld geen koolhydraten meer eet. Ik wil mijn levensstijl aanpassen en dat gaat niet door een dieet te volgen