Hallo Allemaal
![forfiwen](https://dakd0cjsv8wfa.cloudfront.net/images/photos/user/001f/bdb5/a611/88b2/178e/abce/81d6/bb76817921bf3ba4e7398f8d02370d271582.jpg)
forfiwen
Hallo Allemaal,
Na veel wisselingen is het voor mij weer tijd voor wat regelmaat. Ik wil graag gezonder eten en meer spieren opbouwen. Dit laatste is essentieel voor mij gezien ik hypermobiel ben. Mijn doelen zijn:
- Regelmaat in mijn eetpatroon
- Rond de 1400 kcal per dag eten
- Doelbewust sporten. Niet alleen duursport maar ook spiergericht.
Wat meer info over mijzelf:
Ik ben van nature een vrij druk beestje en eet nogal eens uit impuls en niet vanuit regelmaat. Dit kan leiden tot dagen waarop ik vergeet te eten of dagen waarop ik teveel eet. Ik wil dus graag weer balans hier in vinden.
Ik sport graag en ben graag buiten bezig. Ik heb geen rijbewijs dus alles doe ik lopend of met de fiets. Daarnaast ga ik ongeveer 2 a 3 keer per week naar de sportschool (over het algemeen voor yoga en pilates) en hou ik mij rond de 20 uur per week bezig met de paardensport en alles wat daarbij komt kijken.
Ik heb mij hier aangemeld om meer te weten te komen over voeding, support te vinden en motivatie te vinden om een gezonder eetpatroon op te bouwen!
Na veel wisselingen is het voor mij weer tijd voor wat regelmaat. Ik wil graag gezonder eten en meer spieren opbouwen. Dit laatste is essentieel voor mij gezien ik hypermobiel ben. Mijn doelen zijn:
- Regelmaat in mijn eetpatroon
- Rond de 1400 kcal per dag eten
- Doelbewust sporten. Niet alleen duursport maar ook spiergericht.
Wat meer info over mijzelf:
Ik ben van nature een vrij druk beestje en eet nogal eens uit impuls en niet vanuit regelmaat. Dit kan leiden tot dagen waarop ik vergeet te eten of dagen waarop ik teveel eet. Ik wil dus graag weer balans hier in vinden.
Ik sport graag en ben graag buiten bezig. Ik heb geen rijbewijs dus alles doe ik lopend of met de fiets. Daarnaast ga ik ongeveer 2 a 3 keer per week naar de sportschool (over het algemeen voor yoga en pilates) en hou ik mij rond de 20 uur per week bezig met de paardensport en alles wat daarbij komt kijken.
Ik heb mij hier aangemeld om meer te weten te komen over voeding, support te vinden en motivatie te vinden om een gezonder eetpatroon op te bouwen!
0
Reacties
-
Welkom en succes!
Het dagelijks (en eerlijk) invullen van je eet-beweeg-dagboek maakt veel inzichtelijk. Voor mij in ieder geval wel!
Waarom wil je rond de 1400 kcal per dag? Als je niet echt wilt afvallen (want dat lees ik niet in je intro) is het best weinig. Tenminste, bij iemand van een gemiddeld postuur...
0 -
Hoi Forfiwen, welkom en veel succes. Wellicht wat meer informatie over waarom je op 1400 gaat zitten, zoals ave ook al aangaf? Wellicht kunnen enkele gebruikers hier nog wat tips over geven.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 846 Stel jezelf voor
- 327 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 397 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 64 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 463 MyFitnessPal-Fora