Welke App met welke smartband
pilske63
Goedemiddag,
Ik ben sinds kort begonnen met hardlopen. Met als reden dat ik gestopt was met sporten( boksen/Tennis/bootcamp) ivm tijdgebrek en het niet meer ingepland kreeg. Met hardlopen ben je vrijer met inplannen.
En natuurlijk om meer conditie te krijgen, maar belangrijkste nog, 15 kg te gaan verliezen ( leuk een zittend beroep ;-))
Ter ondersteuning ben ik begonnen met de volgende apps op iphone 6:
- Evy ( ter ondersteuning, zodat ik een loopschema heb, en muziek kan luisteren). Nadeel is vrij prijzig om lessen aan te schaffen
- Runkeeper om alle (hard)loop sessies te monitoren. Volledige versie vind ik zeer prijzig abonnement
- ik zou graag een smartband willen hebben welke de volgende zaken registreert: stappen, hartslag, slaapkwaliteit,intensiteit training, andere dingen welke ik vergeet
( wil namelijk er wel voor zorgen dat ik tijdens training aan het lopen ben om vet te verbranden. Natuurlijk ook conditie opdoen, dus wil daarin gecoached worden op basis van hartslag.
En welke app is dan echt geschikt om totaal beeld te geven, te meten, te adviseren?
- Gezondheid app van Iphone staat ook aan gekoppeld aan deze apps
- http://www.myfitnesspal.com/ om gegevens bij te houden en ook om idee te krijgen wat voor voeding ik tot me neem
Ik wil dus komende tijd bewuster met gezondheid, eten, training bezig zijn.
Tevens heb ik thuis nog gewichten en springtouw om oefeningen mee te doen.
Wie heeft verder adviezen, tips etc - See more at: http://www.hardloopforum.com/viewtopic.php?f=7&t=294#sthash.bKwKCfmo.dpuf
Ik ben sinds kort begonnen met hardlopen. Met als reden dat ik gestopt was met sporten( boksen/Tennis/bootcamp) ivm tijdgebrek en het niet meer ingepland kreeg. Met hardlopen ben je vrijer met inplannen.
En natuurlijk om meer conditie te krijgen, maar belangrijkste nog, 15 kg te gaan verliezen ( leuk een zittend beroep ;-))
Ter ondersteuning ben ik begonnen met de volgende apps op iphone 6:
- Evy ( ter ondersteuning, zodat ik een loopschema heb, en muziek kan luisteren). Nadeel is vrij prijzig om lessen aan te schaffen
- Runkeeper om alle (hard)loop sessies te monitoren. Volledige versie vind ik zeer prijzig abonnement
- ik zou graag een smartband willen hebben welke de volgende zaken registreert: stappen, hartslag, slaapkwaliteit,intensiteit training, andere dingen welke ik vergeet
( wil namelijk er wel voor zorgen dat ik tijdens training aan het lopen ben om vet te verbranden. Natuurlijk ook conditie opdoen, dus wil daarin gecoached worden op basis van hartslag.
En welke app is dan echt geschikt om totaal beeld te geven, te meten, te adviseren?
- Gezondheid app van Iphone staat ook aan gekoppeld aan deze apps
- http://www.myfitnesspal.com/ om gegevens bij te houden en ook om idee te krijgen wat voor voeding ik tot me neem
Ik wil dus komende tijd bewuster met gezondheid, eten, training bezig zijn.
Tevens heb ik thuis nog gewichten en springtouw om oefeningen mee te doen.
Wie heeft verder adviezen, tips etc - See more at: http://www.hardloopforum.com/viewtopic.php?f=7&t=294#sthash.bKwKCfmo.dpuf
0
Reacties
-
niemand die me kan helpen?0
-
ben er tevreden met een garmin hr. meet heledag door beweging/slaap en bijbehorende hartslag. gebruikt 'm zelf tijdens zwemmen. ziet automatisch of je bv fietst, wandelt of op de xtrtainer zit0
-
Ik heb geen ervaring met smart banden dus helaas.0
-
ik gebruik garmin vivosmart HR ism mfp, garmin connect. Werkt best wel goed, hartslag en cals worden hele dag door gemeten incl slaap en activiteiten. Ik zwem er zelfs mee, en dan heb ik ook de hartslag. het is wel een beetje een hobby die gadgets, ik hou een beetje bij hoe dat gaat. Een wandeling of fietsen wordt herkend als aktiviteit
ben er wel blij mee.
myfitnesspal.com/blog/Marcel_Project0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten