The Green Happiness - en de reactie van Arjen Lubach
gerwindenbesten
hpdetijd.nl/2016-09-26/terugkijken-arjen-lubach-haalt-dyslectische-voedingsmeisjes-onderuit/
Ik heb me kostelijk vermaakt! Ben benieuwd naar jullie reactie!
Ik heb me kostelijk vermaakt! Ben benieuwd naar jullie reactie!
0
Reacties
-
haha wist niet waar je het over had maar is dat het zelfde als dit
nu.nl/eten-en-drinken/4327617/voedingscentrum-waarschuwt-dieet-the-green-happiness.html0 -
Al die diëten zijn onzin en zakkenvullerij. Bovendien is een voedingspatroon waarin je te weinig van bepaalde voedingsstoffen binnen krijgt nog een gevaar voor je gezondheid op de langere termijn. En serieus, een ei de menstruatie van een kip ?0
-
Zeer vermakelijk inderdaad.
Blij dat Lubach al direct een paar van die onzinnige mythes doorbreekt...
Dit laat nog maar weer eens zien wat er allemaal mis is met de voedsel industrie en dat iedereen zomaar dingen kan zeggen en mensen dit nog voor waar aannemen ook ...
Blij dat ik inmiddels wel beter weet.
0 -
Je zou die dames van the green happiness door het scherm heen willen trekken en ze eens goed de waarheid zeggen. Wát een onzin verkondigen die meiden zeg...0
-
Als het maar verkoopt! Mensen zijn van nature lui dus een wonderlijk dieet waarmee je snel afvalt.......
0 -
Het is volgens mij met alle dieten zo dat het er uiteindelijk maar 1 helpt: de fabrikant/bedenker. Al die guru's die zogenaamd weten wat goed voor je is. Ik volg geen dieet, eet niet teveel en afwisselend en daarbij zwem en loop ik hard doordeweeks. Ik val gemiddeld 200-500 gram per week af.0
-
Leuk dat het nu eindelijk wat aandacht krijgt van mensen en doorgeprikt wordt. Daar was het al lang tijd voor0
-
Ik denk dat, ondanks dat hier nu veel kritiek opgekomen is, er ergens anders weer iemand anders opstaat met de volgende onzin. Zo lang mensen niet de basis weten van voeding zullen andere goeroes in deze altijd een aanhang weten te vinden.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 853 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 469 MyFitnessPal-Fora