The Green Happiness - en de reactie van Arjen Lubach — Dutch (Netherlands)

The Green Happiness - en de reactie van Arjen Lubach

Opties

Reacties

  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    haha wist niet waar je het over had maar is dat het zelfde als dit
    nu.nl/eten-en-drinken/4327617/voedingscentrum-waarschuwt-dieet-the-green-happiness.html
  • nellekel1
    nellekel1 Berichten: 3 Member
    Opties
    Al die diëten zijn onzin en zakkenvullerij. Bovendien is een voedingspatroon waarin je te weinig van bepaalde voedingsstoffen binnen krijgt nog een gevaar voor je gezondheid op de langere termijn. En serieus, een ei de menstruatie van een kip :D ?
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Zeer vermakelijk inderdaad.
    Blij dat Lubach al direct een paar van die onzinnige mythes doorbreekt...

    Dit laat nog maar weer eens zien wat er allemaal mis is met de voedsel industrie en dat iedereen zomaar dingen kan zeggen en mensen dit nog voor waar aannemen ook ...

    Blij dat ik inmiddels wel beter weet.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je zou die dames van the green happiness door het scherm heen willen trekken en ze eens goed de waarheid zeggen. Wát een onzin verkondigen die meiden zeg...
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    Als het maar verkoopt! Mensen zijn van nature lui dus een wonderlijk dieet waarmee je snel afvalt.......
  • nellekel1
    nellekel1 Berichten: 3 Member
    Opties
    Het is volgens mij met alle dieten zo dat het er uiteindelijk maar 1 helpt: de fabrikant/bedenker. Al die guru's die zogenaamd weten wat goed voor je is. Ik volg geen dieet, eet niet teveel en afwisselend en daarbij zwem en loop ik hard doordeweeks. Ik val gemiddeld 200-500 gram per week af.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Leuk dat het nu eindelijk wat aandacht krijgt van mensen en doorgeprikt wordt. Daar was het al lang tijd voor
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik denk dat, ondanks dat hier nu veel kritiek opgekomen is, er ergens anders weer iemand anders opstaat met de volgende onzin. Zo lang mensen niet de basis weten van voeding zullen andere goeroes in deze altijd een aanhang weten te vinden.