protein fluff met whey? — Dutch (Netherlands)

protein fluff met whey?

ratje18
ratje18 Berichten: 3 Member
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met het maken van protein fluff met whey in plaats van micellar casein? En zou dit ook lukken in een blender in plaats van een keukenmachine. Ik vond het een beetje overdreven om alleen daarvoor een keukenmachine te kopen ;)

Reacties

• Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    oktober 2016 aangepast
    Hoezo alleen daarvoor een keukenmachine. Weet je wel niet hoe veel lekkere recepten je kan maken mbv een keukenmachine omdat dit gewoon makkelijker is :smile:

Beste aanschaf ooit op gebied van koken

Als antwoord op je eigenlijke vraag.
    Protein fluff maken met Whey is prima te doen. Wel zorgen dat je al een lekkere smaak hebt, dus geen neutrale whey
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    oktober 2016 aangepast
    effe gegoogled bedoel je dit? freudandfries.nl/hoe-maak-je-protein-fluff/
    In in dat artikel heeft ze het dan ook over whey freudandfries.nl/choco-peach-mango-protein-fluff-met-whey/

Ziet er wel lekker uit opzich had er nog niet eerder iets over gehoord. Ik heb ergens wel een oude keukenmachine staan maar ik heb geen idee of die geschikt is voor ijs of bevroren fruit.
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    overigens zat ik net te kijken maar ze gebruikt xanthan gum als verdikkings middel.
    Maar sommige whey proteine hebben dat er ook in zitten dus mis is het dan niet nodig.
    (tenminste die ik thuis heb staan dan)