René stelt zich voor! — Dutch (Netherlands)

René stelt zich voor!

Opties
RHARNHEM
RHARNHEM Berichten: 2 Member
Hallo forumleden,

Ik ben 31 jaar, 184 cm, 86 kg en ik hou van havermout als ontbijt :).

Wat doe ik allemaal? 5 keer per week fitnessen uiteraard, maar ook doe ik twee keer per week karate.

Na jaren ongezond geleefd te hebben en 110 kilo gewogen te hebben (en niet in een positieve zin), ben ik 13 maanden lang elke dag wezen sporten. Nou ja, bijna elke dag dan. Inmiddels weeg ik 86 kilo en heb ik m'n hart verloren aan het sporten, maar ook aan gezond eten maken. Eigenlijk, een gezonde levensstijl op na houden is mijn voornaamste doel van de dag.

Ik wil naar de 80 kilo zodat ik een beetje marge heb om af en toe eens wat meer te eten.

Omdat ik dus bijna in het gezonde gedeelte van mijn BMI ben beland (BMI nu is 25,2), de laatste loodjes echt het zwaarst wegen ;), ik niet meer zwaar wil diëten, ben ik me nu aan het verdiepen in wat ik nou wanneer en hoeveel aan het eten ben. Omdat je hier ook je verbruikte calorieën kunt aftrekken van het totaal, vind ik dit een geweldige tool om mee te werken.

Is er iets wat ik jullie nog meer kan vertellen, of hebben jullie vragen? Stel ze me dan gerust. Ik ben vaak op internet te vinden.

Met sportieve groet,

René

Reacties

  • ave1969
    ave1969 Berichten: 336 Member
    Opties
    Welkom en succes met de laatste loodjes!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Réne, welkom hier! Je bent al aardig op weg zie ik! Volhouden is een kunst.
    Als je vragen hebt, stel ze gerust.